پله قرار است در گورستان Ecumenical Necropolis که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از نخستین متوفای دفن شده در بهشت زهرا قطعه ۱، ردیف ۱، شماره ۱.
سیستان در حال دفن آرام آرام در زیر ماسه بادی های حاصل از خیزش ریزگردها است.
ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!
پس از نقض گسترده آتش بس در سودان، منابع خبری اعلام کردند که بمباران خارطوم همچنان ادامه دارد.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
دفن جسد برادر در خانه مادری
راز جسد دفن شده در پاتوق معتادان!
چگونگی دفن جسد در باغچه حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده) در محل حضور یافتند و با دستورات ویژه مقام قضایی به تحقیق از متهمان پرداختند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
میرزا رضا از کرمان آمده بود که شکایت حاکم کرمان را به عرض شاه برساند؛ اما روزگار طی چند سال طوری ورق خورد تا او با پنج‌لول روسی که برای قتل کامران میرزا خریده بود، ناصرالدین‌شاه را بکشد و بشود رضای شاه‌شکار.
یک اتفاق تلخ در فوتبال پایه تهران، علی نوبخت بازیکن تیم نوجوانان احسان ری که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با بازیکن حریف سر به سر شده بود، دار فانی را وداع گفت.
تحقیقات در رابطه با این پرونده فقدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه اوایل اسفندماه، برادر میانسال سامان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و به افسر پرونده گفت: از وقتی که سامان به شیشه اعتیاد پیدا کرد پرخاشگری او خیلی شدید شد.
افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
هرچند برادرم اعتیاد داشت، اما برای مادرم خیلی سخت بود. او به هر کسی که می‌رسید سراغ برادرم را می‌گرفت. حتی برادر دیگرم با مراجعه به پلیس ناپدید شدن بهراد را گزارش کرد. هر بار که به خانه‌اش می‌رفتم عذاب وجدان می‌گرفتم، هر چند روز یک‌بار به خانه مادرم می‌رفتم و بالا سر قبر او گریه می‌کردم. عذاب وجدان یک طرف و زجر کشیدن مادرم طرف دیگر ماجرا بود و باعث شد در نهایت تصمیم بگیرم واقعیت را برملا کنم.
منابع خبری به تازگی تصاویری از دفن دسته جمعی جان باختگان زلزله در سوریه منتشر کرده اند.
ویدیویی دردناک از دفن دسته جمعی قربانیان زلزله در سوریه را مشاهده کنید.
تابوت پله برای همیشه در جایی قرار خواهد گرفت که به وضوح از آنجا می‌توان ورزشگاه سانتوس را در فاصله‌ای نیم مایلی دید. طرفداران او بر این باورند که پله می‌تواند زمین فوتبال مورد علاقه‌اش را برای همیشه ببیند.
آخرین آرزوی پله این بود که در این مکان خاص دفن شود، آن هم به احترام پدرش و علاقه‌ای که به عدد ۹ داشت.
پله امروز مومیایی می شود و در طبقه چهاردهم یک گورستان با چهارده هزار طاق دفن خواهد شد! این قبرستان در کتاب گینس به عنوان بلندترین قبرستان عمودی ثبت شده است! محل استراحت ابدی پله دارای یک آبشار و موزه ماشین هست
پله، اسطوره فوتبال برزیل، قرار است به زودی در شهر سانتوس برزیل به خاک سپرده شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
بیمارستان پیروز لاهیجان نیز با اشاره به اتفاقات به وجود آمده با انتشار بیانه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها در فضای مجازی مبنی بر دفن پیکر زندانیان زندان لاکان رشت در یکی از آرامستان‌های لاهیجان، نادرست دانست و تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ