تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در سال ۲۰۲۲ با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به پیروزی پرگل دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هریک از طیف‌های اصولگرایی به استثنای برخی از چهره‌های سنتی، اما فاصله‌دارِ آن‌ها با شاکلۀ اصلی قدرت، هر کدام می‌کوشند تا خود را نسبت به رقبای جدیدشان، نامنعطف‌تر و با «خلوص انقلابی» بیشتر نشان دهند و بدین‌وسیله دلِ نیرو‌های اصطلاحاً «پا به رکاب» و «سوپرانقلابی» را به دست آورند.
هریک از اعضای بدن ما ساختار ویژه خود را دارد. جالب است بدانید بین این‌همه اعضای بدن آلوده‌ترین آن کدام است.
شب به یادماندنی ساکا با هتریک تکمیل شد. با پاس زیبای هری کین ساکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد اولین هتریک دوران ورزشی خود را به ثبت برساند
ابتکار: کارشناسان می‌گویند اگر روند فعلی ادامه یابد تعداد قطعات پلاستیک دریا‌ها در سال ۲۰۵۰ بیش از موجودات دریایی خواهد بود/ به‌طور میانگین هر انسان سالانه معادل ۵۰ کیسه پلاستیکی را می‌خورد.
گل پنجم توسط طارمی در دقیقه 51 ایران 5 - افغانستان 0 مرحله مقدماتی تورنمنت کافا 2023
استخدام کارمندان از زمانی افزایش یافت که ناصرالدین‌شاه برای هریک از وزارتخانه‌ها مسئولی تعیین کرد و قرار شد هر وزیر شرح وظایف و فعالیت وزارتخانه خود را تنظیم و به تأیید او برساند.
وضعیت هنریک مخیتاریان برای فینال لیگ قهرمانان نامشخص است و این احتمال که بازی بزرگ برابر سیتی از دست بدهد، وجود دارد.
هنریک مخیتاریان پس از پیروزی 2-0 اینتر مقابل میلان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که نراتزوری‌ها به فینال فکر نمی‌کنند.
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.
امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
کیلیان ام باپه در فینال جام جهانی برابر مارتینز هتریک کرد
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
ستاره 23 ساله فرانسوی‌ها هر کاری که از دستش برمی‌آمد در فینال انجام داد؛ اما انگار بعضی مواقع نمی‌شود که نمی‌شود.
ستاره بازیکن فرانسه با به ثمر رسیدن ۳ گل برابر تیم ملی آرژانتین هتریک کرد.
برونو فرناندز دوبار تا تبدیل شدن به اولین بازیکنی که در جام جهانی 2022 هتریک می کنید فاصله داشت.
شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۵ گل از سد زارع باتری سنندج گذشت. فاطمه عادلی در این بازی هتریک کرد. اما حرکت او بعداز زدن یکی از گل‌ها سوژه‌ رسانه ها و کاربران اینترنت شد
هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پُر گل مدعی‌ها پشت سر گذاشته شد، افسانه چترنور در ۱۵ دقیقه هتریک کرد.
هنریک مختاریان، هافبک ارمنی اینتر، مدعی شد این تیم هنوز هم جای پیشرفت دارد.
شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
معاون میراث فرهنگی گفت: سرانه مرمت برای هریک از ۳۵ هزار اثر ثبتی حدود ۳۰ هزار تومان است. در حال حاضر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی داریم و برای ۲ سال آینده حداقل ۵ هزار میلیارد تومان نیازمندیم.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
در باشگاه پاری سن ژرمن از عملکرد آنترو هنریک، مسئول نقل و انتقالات، راضی نیستند. بین او و کادر فنی پی اس جی نیز تنش ایجاد شده است.
از طرح ملی «تعیین نقش هریک از کاربری های کشور در گسیل گرد و غبار» با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ