انفجار بخش هایی از جنوب شهر استکهلم، پایتخت سوئد را لرزاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع انفجار در یک سیلوی بزرگ در ایالت «پارانا» واقع در جنوب کشور برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۰ تَن زخمی شدند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
منابع عبری مدعی شدند انفجاری که امروز در جنوب اراضی اشغالی رخ داده، در جریان مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی و به صورت کنترل شده اتفاق افتاده است.
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بار‌ها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آن‌ها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در جنوب مسکو، پایتخت روسیه خبر می دهند.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجاری در مناطق مسکونی شهر نووسیبیرسک در جنوب این کشور خبر می‌دهند.
بر اثر زلزله ۷.۷ ریشتری ، یک خط لوله گاز در نزدیکی شهر قهرمان مرعش در جنوب ترکیه منفجر شد.
منابع یمنی اعلام کردند که در دو انفجار جداگانه در ایست بازرسی یکی از شهرهای یمن ۱۵ نفر از نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجاری مرگبار در رستورانی در شهر آیدین در جنوب غربی این کشور خبر می‌دهند.
در حادثه برخورد یک خودرد با یک دستگاه کامیون نزدیک شهر سئول در کره جنوبی، ۲۹ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
انفجار مرگبار تانکر سوخت در بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی به کشته شدن دست کم هشت نفر انجامید.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد عناصر سازمان تروریستی پ.ک.ک عامل انفجار امروز در جنوب این کشور هستند که شماری زخمی بر جای گذاشت
منابع ترکیه ای از زخمی شدن هشت افسر ترک در انفجار خودرو پلیس در استان دیار بکر در جنوب این کشور خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از مقبره عارف و شاعر فارسی‌گوی ایرانی مولانا جلال الدین رومی در استان قونیه ترکیه، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد. اردوغان در حالی که در مقابل آرامگاه حضرت مولانا ایستاده بود آیاتی از سوره انفطار را تلاوت کرد. آرامگاه و موزه جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی، مولانا و رومی در شهر قونیه در ۲۵۰ کیلومتری جنوب آنکارا واقع گردیده است.
منابع یمنی از کشته شدن هفت نفر از نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن بر اثر انفجار دو بمب خبر دادند.
منابع عراقی وقوع ۳ انفجار در شهر بصره واقع در جنوب عراق را تائید کردند و گفتند این انفجارها بامداد سه شنبه مناطقی از بصره را لرزاند.
بنا به گزارش های اولیه، چند انفجار شدید در جنوب اوکراین رخ داده است.
در حادثه انفجار در یک کارخانه صنایع نظامی در جنوب غربی فرانسه، چند نفر کشته شدند.
در حادثه انفجار در یک کارخانه تولید تجهیزات نظامی در جنوب غربی فرانسه، چند نفر کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ