سالاد لبو و خیار یکی از انواع سالادهای سرد است که لبو از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و به همین دلیل رنگ و ظاهر بسیار جذابی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
سالاد ماکارونی، پیش غذای خوشمزه و مجلسی است که به سرعت طبخ می‌شود و می‌توان آن را در مهمانی‌ها بخصوص در جشن تولد‌ها و مراسم‌های عصرانه تهیه کرد.
سالاد خسروشاهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با قارچ، ذرت و... تهیه می‌شود و یک پیش غذای بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سالاد سبز یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از موادی مانند کدو سبز، کلم بروکلی، زیتون، ماش و... استفاده می‌شود.
سالاد بادمجان کبابی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که به دلیل داشتن مرغ و بادمجان کبابی در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.
سالاد نخود یکی از انواع سالادهای سرد است که نخود فرنگی و نخود از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل یک سالاد مغذی و سرشار از پروتئین است.
سالاد فتوچینی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب فتوچینی با سیب زمینی، خیارشور، هویج، فلفل، ذرت و... تهیه می‌شود.
سالاد پیازچه یکی از انواع سالادهای سرد خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب پیازچه با جعفری، زیتون، گوجه فرنگی، پنیر فتا و ... تهیه می‌شود.
سالاد قارچ و کلم یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کلم سفید و کلم بنفش با قارچ، شوید خشک، سس مایونز و ... تهیه می‌شود.
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می‌شود.
سالاد بروکلی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کلم بروکلی، هویج، خیارشور، ذرت، شوید و... تهیه می‌شود و بسیار پر خاصیت و خوشمزه است.
سالاد سیب و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ، تخم مرغ، سیب، انار و شوید تازه تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مغذی است.
سالاد گرجی یکی از انواع سالادهای بین‌المللی است که به دلیل داشتن بادمجان و فلفل کبابی عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
سالاد عدس یکی از انواع سالادهای سرد است که به دلیل داشتن عدس در ترکیباتش بسیار مقوی است و می‌تواند یک وعده غذایی کافی محسوب شود.
سالاد مرغ و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با انار، ذرت، گردو و... تهیه شده است و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
سالاد میوه نوعی سالاد شیرین و خوشمزه است که برای تهیه آن به جای سبزیجات از ترکیب انواع میوه استفاده می‌شود و بسیار زیبا و مجلسی است.
سالاد گل کلم و انار یکی از انواع سالادهای پاییزی است که از ترکیب گل کلم با انار، کشمش، گردو و ساقه کرفس تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پر خاصیت است.
سالاد لوبیا قرمز و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که لوبیا قرمز و انار از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود؛ همچنین یک انتخاب مناسب برای شب یلداست.
سالاد لوبیا چشم بلبلی یکی از انواع سالادهای حبوبات است که لوبیا چشم بلبلی از ترکیبات اصلی آن محسوب می‌شود، به همین دلیل سالادی سرشار از پروتئین و بسیار مغذی است.
سالاد آلمانی معروف به سالاد کوکتل یکی از انواع سالادهای سرد و خوشمزه است که از ترکیب سوسیس با سیب زمینی و تخم مرغ آبپز، خیارشور، زیتون و... تهیه می‌شود.
سالاد لوبیا مکزیکی یکی از انواع سالادهای حبوبات خوشمزه و رنگارنگ است که از ترکیب لوبیا قرمز با کاهو، فلفل دلمه‌ای، خیار، پیاز و... تهیه می‌شود.
سالاد تن ماهی از ترکیب موادی مانند تن ماهی با خیار شور، پیازچه، کرفس و سبزیجات تهیه می‌شود و یک غذای کامل و مقوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ