با تصمیم کادر فنی تیم ملی، ۱۸ فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت رنکینگ کرواسی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست محمدرضا گرایی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم تورنمنت رنکینگ دار قرقیزستان با نتیجه ۱ بر ۱۱ در مقابل رمز نویدزه از گرجستان توانست مدال نقره را کسب کند.
پژوهشگران به تازگی دریافتند ارزیابی گرایی در میان جوان ترین نسل که بالاترین سطح تحصیلات را نیز داشتند رویه غالب بوده است. سطوح پایین ‌تر آموزش رسمی و استفاده از رسانه‌ های اجتماعی سطوح بالاتری از تفکر مطلق‌ گرا و سطوح پایین ‌تری از ارزیابی‌ گرایی را در افراد مورد مطالعه به ویژه در میان بزرگسالان نشان داد.
رئیس جامعه اورولوژی ایران گفت: ابتلا به سرطان مثانه در مردان به دلیل مصرف سیگار ۲.۵ برابر بیشتر است، اما این نوع سرطان در میان زنان به دلیل گرایش به استفاده از قلیان شیوع فراوان دارد.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان به احتمال فراوان در ماه‌های پیش رو در یکی از دو تورنمنت رنکینگ‌دار قرقیزستان یا مجارستان کشتی خواهد گرفت.
بعد از مشروطیت و با روی کار آمدن نظام سیاسی، مجازات سر بریدن عملی غیرانسانی تلقی شد؛ بنابراین تپه خاکی و میدان قاپوق وسط میدان هم تخریب شد و از بین رفت. از این رو تختگاهی دیواردار ساخته شد که روی آن تیرکی چوبی قرار داشت و طناب‌دار را روی آن نصب کردند. قبل از اجرای حکم، مجرمان را پیاده در معابر و میدان‌های معتبر و قبرستان‌های شهر می‌گرداندند و به زور از آنان می‌خواستند تا از مردم گدایی کنند و به این نحوه گدایی «حق تیغ» می‌گفتند.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
درحال حاضر بسیاری از سازندگان از گرانی مصالح ناراحتی دارند و این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می دانند در این میان مسئولین براین باورند که به زودی بازار مصالح به قیمت سابق باز می گردد.
باوجود همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، شواهد نشان میدهد پکن توجهی به سرمایه‌گذاری در صنعت انرژی ایران ندارد و در این میان قرارداد ۶۰ میلیارد دلاری برای سرمایه‌گذاری در گاز قطر امضا کرد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
در بررسی اعتراضات اخیر هر یک از رسانه‌ها به سهم خود رویکرد صاحب‌نظران در این حوزه را جویا شده‌اند که در گزارش حاضر تلاش بر آن است به اختصار دیدگاه‌های تخصصی آن‌ها در چهار سطح ارائه و جمع‌بندی شود. در سطح اول چرایی شکل‌گیری اعتراضات پس از ماجرا مرگ مهسا امینی بررسی می‌شود. در سطح دوم، چرایی گرایش پیدا کردن اعتراضات به سمت خشونت و در سطح سوم، جمع‌بندی‌ای از تاثیر اعتراضات بر رابطه میان مردم و حاکمیت ارائه می‌شود. در بخش پایانی نیز این مساله مورد بررسی قرار می‌گیرد که راه‌حل گذار از بحران و مجموعه اقدامات پیشنهادی این صاحب‌نظران به دولت چه بوده است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پست اینستا گرامی نوشت: امام حسین(ع) مرزها و فرق ها را بی معنا کرده و همه را از همه جای جهان در موکب عشق و حرم همدلی گردآورده است.
فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.
فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های چهار وزن دوم قهرمانی جهان به دیدار فینال راه یافت و دو ملی‌پوش کشورمان به رده بندی رسیدند.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های چهار وزن دوم قهرمانی جهان به دیدار فینال راه یافت و دو ملی‌پوش کشورمان به رده بندی رسیدند.
محمدرضا گرایی به دیدار فینال وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
پیکارهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در حال پیگیری است که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ