در حالی که فدراسیون فوتبال از نام‌هایی امتحان‌پس‌داده برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌کند، هستند سرمربیان خارجی و جذابی که امکان هدایت یوز‌های ایرانی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
در روز‌های گذشته سند واردات ماشین لوکس خارجی چند بازیکن تیم ملی در رسانه‌ها منتشر شد.
لیست 23 نفره بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای مسابقه نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا انتخاب شده‌اند.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ نفر است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از جراحی حامد حدادی با او در ارتباط بوده، به نقل از خودِ این بازیکن گفت که جراحی بدون مشکل بوده اما در عین حال تاکید کرد که این بازیکن در دیدارهای آتی غایب است.
در حالی که فدراسیون فوتبال از نام‌هایی امتحان‌پس‌داده برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌کند، هستند سرمربیان خارجی و جذابی که امکان هدایت یوزهای ایرانی را دارند.
نشریه مارکا اسپانیایی ترکیب یازده نفره ای از مهمترین ستاره های جا مانده این کشور در جام جهانی را منتشر کرد.
فهرست 26 نفره تیم ملی هلند برای جام جهانی توسط لوئیس فن خال اعلام شد.
فهرست 26 نفره تیم ملی سنگال برای جام جهانی 2022 اعلام شد و در آن نام سادیو مانه هم دیده می شود.
گرت ساوت گیت سرمربی تیم‌ملی انگلیس فهرست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
گرت ساوت گیت سرمربی تیم‌ملی انگلیس فهرست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
ساعت پیش فهرست 26 نفره تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 اعلام شد.
فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال سوئیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، فهرست 32 نفره مدنظرش را اعلام کرد تا در یک قدمی تصمیم نهایی برای 26 نفر اعزامی به جام جهانی باشد.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
لوئیر انریکه، سرمربی بارسلونا، فهرست 55 نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران متشکل از ۲۶ بازیکن خواهد بود که برای جام جهانی اعلام می شود.
سایت فورفورتو فهرست 50نفره بهترین مربیان دنیا را اعلام کرد. رتبه اول این فهرست در اختیار پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، است.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ