کراتینه مو چیست؟ کراتینه کردن مو چه مزایا و مضراتی دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از هر بار حمام کردن، نباید مو‌ها را به حال خود رها کنید تا در هوای آزاد خشک شود. بلکه با استفاده از سشوار و یک برس باید اقدام به خشک کردن آن نمایید. زیرا باقی ماندن آب بر روی مو‌ها موجب از بین رفتن اثر کراتینه خواهد شد. بعد از هر بار حمام رفتن مو‌های خود را با استفاده از باد ملایم سشوار و برس کشی خشک نمایید.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
کراتین همچنین ممکن است برای افراد مبتلا به سایر اختلالات عصبی، آسیب مغزی تروماتیک و کمک به سلامت شناختی و حفظ عضلات در بزرگسالان مسن مفید باشد.
پودرکراتین یکی از مکمل‌هایی است که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و سر از باشگاه‌ها درآورده و برخی فروشندگان مدعی هستند که با خوردن آن حتی بدون ورزش کردن می‌توان اندام عضله‌ای داشت درحالی‌که پودرکراتین می‌تواند مشکلاتی را برای بدن به وجود بیاورد.
موهای شما از کراتین که نوعی پروتئین است، ساخته شده است. از این‌رو، برای محافظت و تقویت موهای خود باید از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین استفاده کنید. عدس، سویا، لوبیا، دانه‌ها، آجیل، تخم‌مرغ و ماهی مصرف کنید.
از مهمترین نکاتی که شما باید برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت برای مو است. شما میتوانید از ست کراتین ارایبا استفاده کنید و از ریزش موهای خود جلوگیری کنید.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
کارشناس برنامه در پاسخ به این سوال که آیا تغییر دادن حالت مو به آن‌ها آسیب می‌رساند؟ گفت: فر کردن یا کراتینه کردن، باعث آسیب به مو می‌شود، اما اگر توسط افرادی که تخصص این کار را دارند انجام شود، میزان آسیب کمتر خواهد بود. (کراتینه کردن مو باعث شکسته شدن باند‌های شیمیایی موجود در کراتین مو وایجاد شکنندگی و موخورره در مو‌ها می‌شود)
تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که ساختار ناخن از ماده‌ای به نام کراتین و مویرگ‌های اپیدرمی تشکیل می‌شود. ناخن‌ها برای رشد خود به مقدار کافی ویتامین آ، ب، ث، ای، آمینواسید‌ها و مواد معدنی نیاز دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ