منابع امنیتی عراق از شهادت 9 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار در مسیر دو خودرو گشتی آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواستار محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن چهار نیروی پلیس در مسیر خاش به تفتان شد.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد که یکی از نیرو‌های سپاه کردستان در درگیری با اشرار ضدانقلاب در مریوان به شهادت رسید.
وزارت کشور سوریه از شهادت دو نیروی پلیس این کشور به ضرب گلوله افراد مسلح در یکی از شهرک‌های استان القنیطره در جنوب غرب سوریه خبر داد.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
در یکی از شهرک های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت بنام سجاد امیری به شهادت رسید.
منابع عراقی از شهادت یک نیروی حشد شعبی و هلاکت سه تروریست داعشی در درگیری های منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
منابع امنیتی در عراق از شهادت چهار نیروی حشد عشایری در حمله داعش خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۱۲ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت 12 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۹ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار در مسیر دو خودرو گشتی آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در زابل خبر داد.
صبح روز گذشته پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
محمود یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود.
دامغان- لحظاتی قبل تیراندازی در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان سبب شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ