امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پس از پیروزی برابر مراکش به رختکن این تیم رفت و به بازیکنان تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در فینال مسابقات راگبی فرانسه با واکنش تند تماشاچیان روبه‌رو شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
امانوئل مکرون که به مناسبت صد و هفتادمین سالگرد لغو برده داری به کاخ شاتودوژوکس فرانسه رفته بود، توسط معترضان مورد انتقاد قرار گرفت.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه هنگام گرفتن عکس یادگاری با شی جین پینگ، همتای چینی خود، دست در جیبش کرد که برای این حرکت تذکر عکاس چینی را دریافت کرد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه روز پنجشنبه ۶ آوریل در پکن و در دیدار با همتای چینی خود، شی جین پینگ از او خواست تا برای راضی کردن روسیه در جهت پایان دادن به جنگ تلاش کند.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در یک گفتگوی تلویزیونی بازنشستگان را به رنج بیشتری دعوت کرد. این درحالیست که او فراموش کرده بود ساعت مچی ۸۰ هزار یورویی‌اش را دستش نبندد.
امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه گفت: این گزینه روی میز است. با این حال او نسبت به تشدید درگیری با روسیه هشدار داد.
واکنش‌های رئیس جمهور فرانسه در دیدار فینال را ببینید.
تصاویری از شادی لیونل مسی و بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین را در مقابل چشمان امباپه را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور فرانسه بعد از بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش به رختکن حریف رفت و به ستایش بازیکن این تیم پرداخت.
امانوئل مکرون قصد دارد تا برای تماشای دیدار فرانسه و مراکش، راهی قطر شود.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
صدمین سالگرد ساخت مسجد جامع پاریس با حضور امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گرامی داشته شد.
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، از آلمان خواست در مواجهه با قیمت‌های بالای انرژی، «همبستگی» داشته باشند.
امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز سه شنبه پس از دیدار با سیدابراهیم رئیسی به خبرنگاران گفت که توپ حصول توافق هسته‌ای با ایران در زمین ایران است.
پس از آنکه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امباپه را برای ماندن تحت فشار قرار داد، مرد فرانسوی با قراردادی چند میلیون دلاری برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ موافقت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ