اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن محبوب سکوهای سرخ در دهه های گذشته هنوز هم یک پای مصاحبه های جالب و حتی حاشیه ساز است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی‌هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است، اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قربان بردیف با بازیکنان سنگین رفتار می‌کرد اما بدنسازی او فوق العاده بود و هنوز هم نان آن بدنسازی را می‌خوریم.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
گلر ملوان هنوز هم تساوی را باور ندارد و معتقد است در بازی دیروز تیم برتر میدان بودند.
بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می‌گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب‌ها از ترسم خوابم نمی‌برد و حالم بد می‌شود.
آنتونیو رودیگر هنوز باور نمی‌کند بازیکن رئال است و در کسب افتخارات این باشگاه بزرگ سهیم شده است.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
پله برخلاف «دکتر سوکراتس» برزیلی‌ها یا رقیب همیشگی‌اش در دنیای فوتبال، «دیگو مارادونا» که هنوز هم جدال هوادارانشان برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ در جریان است، هرگز موضع‌گیری سیاسی علیه دولت نداشت و به واسطه ابهاماتی که در زندگی سیاسی و اجتماعی‌اش داشت، زیر ذره‌بین رفته است.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
«کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن سال جهان، در حالی وارد قطر می‌شود تا به همه ثابت کند که هنوز هم می‌تواند در این رویداد جهانی تمایز خود را با غول‌های مستطیل سبز نشان دهد.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از رضا شکاری تمجید کرد و او را یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران توصیف کرد.
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ