به دلایل متعددی از جمله قریب الوقوع بودن حضور شرکت‌های خارجی در پروژه استخراج این میدان گازی، بسیار مهم است که مقامات ایرانی هر چه سریعتر، ضمن درک اهمیت این موضوع اقدامات دیپلماتیک را آغاز کرده و وارد گفتگو با طرفین شود. حتی می‌توان برای کاهش تنش‌های احتمالی از حضور یک ناظر خارجی در گفتگو‌ها استفاده کرد که داوری بی طرفانه را انجام دهد. در غیر این صورت احتمال افزایش تنش بین کشور‌های مذکور بسیاربالا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
باشگاه اینتر امشب با پیراهنی بدون تبلیغات اسپانسر به مصاف تیم میلان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت.
تهرانی‌ها برای اولین بار دوچرخه را در میدان مشق یا همان باغ ملی دیدند. ۲ پسر نوجوان که گویا از فرزندان کارکنان سفارت انگلستان در تهران بودند سوار بر مرکب آهنی دیده شدند.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
بر اساس گزارش‌ها گروهی از مردان در شهرستان قروه با لباس روپوش سفید که بر پشت آن نوشته شده است گروه تذکر لسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌صورت چندنفره در اماکن عمومی تردد می‌کنند. حقیقت، اما این است که تصویر بسیار قدیمی و دست کم مربوط به سال ۹۵ است.
عبدالکریمی گفت: من از قدرت سیاسی کشور صراحتا می‌خواهم اشتباهاتی را که درخصوص هواپیمای اوکراینی مرتکب شدند دوباره تکرار نکنند. سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه رفتار بچه‌های ایران نبود، بلکه حاصل شکست ما در جنگ سایبری بود. قدرت سیاسی، اما به خاطر غرورش و به خاطر اینکه نمی‌خواست شکست را در عرصه سایبری بپذیرد به شکست سنگین‌تری تن داد. یعنی سقوط هواپیمای اوکراینی به گردن نیرو‌های داخلی انداخته شد و به یک حربه علیه منافع ملی ما بدل شد. در صورتی که اگر قدرت سیاسی در روز نخست واقعیت را مطرح می‌کرد و در عرصه رسانه‌ای درست‌تر عمل می‌کرد، امروز هم کشور با بحران‌های کمتری مواجه می‌شد. قدرت سیاسی باید بداند که میدان نبرد امروز وارد مراحل دیگری شده است.
مسجد و مدرسه مشیرالسلطنه از بنا‌هایی دوره قاجاریه است که معماری خاصی دارد. مهم‌تر از همه ساعت زیبایی است که روی برج ضلع شرقی این بنا نصب شده. اما ماجرای این ساعت چیست و از کجا سر از برج مدرسه مشیرالسلطنه درآورده است؟
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
پیامدهای مسابقه جنجالی فولاد - پرسپولیس در اهواز، همچنان ادامه خواهد داشت.
صبح امروز یک جوان ۲۱ ساله وارد حریم ریلی ایستگاه میدان محمدیه شد اما با اقدام به موقع راهبر مترو، از مرگ نجات یافت.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
یکی از اغتشاشگران بالای سرش می آید و تیر خلاص را شلیک می‌کند، اما تیر در اسلحه گیر می کند و مامور یگان ضربت زنده می ماند تا برایمان از جنایتی که در میدان الغدیر در حق پلیس شده است بگوید.
یکی از اغتشاشگران بالای سرش می آید و تیر خلاص را شلیک می‌کند، اما تیر در اسلحه گیر می کند و مامور یگان ضربت زنده می ماند تا برایمان از جنایتی که در میدان الغدیر در حق پلیس شده است بگوید.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: حقوق همه شهروندان ما در هر شرایطی باید حفظ شود، تکالیفی که ضابطان قضایی دارند، جای خودش را دارد.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.
در حالی که مهدی طارمی با پورتو در اردوی پیش فصل به سر می‌برد در ایران رسانه‌ها از نزدیکی او به میلان سخن می‌گویند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ