این سارق حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت داشت، یک ماه قبل توسط پلیس آگاهی تهران احضار و پابند الکترونیکی برای وی نصب شده بود. سارقانی که با پابند الکرونیکی دستگیر می‌شوند غیر از محکومیتی که اجرا می‌شود به میزان پایش آن‌ها هم اضافه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: قانون اساسی وظایفی خطیر برعهده نهاد شورای نگهبان گذاشته و تاریخ انقلاب اسلامی نشان‌دهنده پای‌بندی اعضای شورای نگهبان به انجام این وظایف قانونی است.
وینگر چپ‌پای سپاهان به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از پرداخت 80 درصد مطالبات تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است.
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور مذاکره با طرف‌های توافق غلات را پیگیری می‌کند.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
متهم در تحقیقات اولیه به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: از بچگی، خیلی ناسازگار بودم و مدام با دوستانم دعوا می‌کردم. همین ناسازگاری باعث شد که مدرسه را ترک کنم. بعد از آن هم هر کجا مشغول به کار می‌شدم، خیلی زود با صاحبکارم دعوا می‌کردم و بیرون می‌آمدم. در همین گیر و دار بودم که با دوستان ناباب آشنا شدم و خلاف را شروع کردم. چندین بار به کانون اصلاح و تربیت افتادم و خانواده‌ام هر بار با گذاشتن وثیقه و گرفتن رضایت، مرا آزاد کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در تماس تلفنی با مقداد محمدی فر، محیط بان مجروح پارک ملی پابند شهرستان نکا، گفت‌وگو کرد.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: مراکز دیپلماتیک در قوانین بین‌المللی مصونیت دارند و جمهوری اسلامی نیز به این موضوع پایبند و همواره بر تأمین امنیت نهادهای دیپلماتیک تاکید داشته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور برغم نقض مکرر آتش بس مربوط به کریسمس از سوی اوکراین، به آن پایبند بوده است.
علیرغم تغییرات عمده ای که در ترکیب تیم استقلال صورت گرفته، چند بازیکن استقلال اما همچنان فرصت بازی پیدا نکرده اند.
صدراعظم آلمان در آستانه سفر به چین گفته است که برلین به سیاست چین واحد در مورد تایوان پایبند است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: با احراز هویت متهمان به دست آمد متهمان ۴۰ و ۵۰ساله بوده که متهم اصلی پس از آزادی از زندان با پایبند الکترونیکی سناریوی سرقت را طراحی و با همکاری همدستش در زمان تحمل کیفر به سرقت دوچرخه‌ها پرداخته است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبندی به مسیر مذاکره به منظور دستیابی به توافق پایدار و متضمن منافع اساسی جمهوری اسلامی است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان ما کاملاً معتقد و پایبند به حجاب و دین هستند اما اینکه این معلمان نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا می‌کنند یا خیر معلوم نیست.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان از پایبندی خود به قرارداد با سپاهان خبرداد.
دادستان تهران بر استفاده از احکام جایگزین حبس مانند اشتغال نیمه‌باز، پابند الکترونیکی، مرخصی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های قانونی دیگر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ