سفر با جت تجاری در چند سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به نقل از سایت simpleflying، در سال ۲۰۲۲، بیش از پنج میلیون پرواز جت خصوصی در سراسر جهان انجام شد. از این تعداد، نزدیک به ۳.۵ میلیون فقط در ایالات متحده پرواز کردند. در دوران اوج همه‌گیری کرونا، کسانی که توانایی پرداخت آن را داشتند ترجیح می‌دادند از شلوغی فرودگاه‌ها دور بمانند و سفر هوایی خصوصی را انتخاب کنند. محدودیت‌های جهانی سفر نیز سفر‌های هوایی تجاری را دست‌و‌پاگیر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
علی رغم مستمری پایین بهزیستی، بخش زیادی از هزینه‌های یک معلول هزینه‌های سنگین درمان و خدمات توانبخشی است.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
به‌جز نرخ و شکاف فقر، متغیر‌های رفاهی هم کاهش رفاه خانوار در سال‌های دهه ۹۰ را نشان می‌دهد. مجموع هزینه‌های خانوار به‌عنوان یکی از معیار‌های رفاهی شناخته می‌شود. هزینه خانوار در بیشتر سال‌های دهه ۹۰ به جز سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ روند کاهشی داشته و مقدار کاهش در سه سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ بسیار شدید و قابل توجه است. یکی از مهمترین متغیر‌هایی که برای بررسی وضعیت رفاهی خانوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسبت هزینه خوراک به کل هزینه خانوار است.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
یک کارشناس مسکن گفت: هزینه‌های توسعه افقی بیشتر از هزینه‌های توسعه‌های عمودی نیست و این مسکن ها مزایایی دارند که در ساختمان های عمودی وجود ندارد.
هزینه‌های تولید با بازگشت بقایا و پسماندهای کشاورزی به چرخه خوراک دام و طیور حدود یک پنجم کاهش پیدا می‌کند.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
علی ضیا، مجری صداوسیما، در یک ویدیوی اینستاگرامی به دریافت هزینه ۱۵۰۰ دلاری توسط یکی از مدارس غیرانتفاعی در تهران اعتراض کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعد از قطعیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد، تأکید کرد، اگر هزینه‌های برگزاری را تقبل کنند این رقابت‌ها در کشتی فرنگی هم به انجام خواهد رسید.
محققان یک شرکت دانش بنیان توانستند برای بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی سامانه ای طراحی کنند.
رئیس انجمن ناباروری ایران درباره وضعیت بیمه‌های ناباروری می‌گوید: «اصولا هزینه‌های ناباروری در کشور بالاست، اما نکته اینجاست که ما جزو معدود کشور‌هایی هستیم که چه بیمه پایه و چه بیمه تکمیلی بخش‌هایی از هزینه‌های ناباروری را تقبل می‌کنند، اما در اینجا با یک مشکل روبه‌رو هستیم آن هم عدم‌پرداخت به‌موقع تعهدات توسط بیمه‌هاست.»
در این لایحه شرایط تازه پرداخت برای سازنده‌هایی که بابت هزینه‌های پروانه ساختمانی به شهرداری تهران بدهکار هستند، پیشنهاد شده است. براساس این لایحه در‌صورتی‌که طرف بدهکار یعنی سازنده تمایل داشته باشد بدهی خود بابت صدور پروانه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کند، از زمان ابلاغ لایحه مصوب مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
باشگاه پرسپولیس برای تامین مالی هزینه‌های جاری خود ۱۲۰ میلیارد تومان وام دریافت کرده است.
اعتصاب کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران
تا کنون هیچ تیم داخلی این همه مربی غیرایرانی را یکجا در تیم خود جمع نکرده بود. اقدامی که قطعا هزینه‌ای نجومی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ