اتفاقات چند وقت گذشته مربوط به قطع و جابه‌جایی درختان در بوستان‌ها و پارک‌های تهران، از شهرداری فعلی تهران یک تصویر ضد‌درخت در افکار عمومی ساخته است. به نظر می‌رسد شهرداری تهران بهتر است مساله درختان علامت‌گذاری‌شده پارک سرخه‌حصار را برای افکار عمومی شفاف‌سازی کند تا هم بنر‌های «زنده‌باد درخت» تبدیل به طنز نشود و هم اینکه این دوره از شهرداری تهران، در افکار شهروندان تهرانی به یک دوره ضد‌محیط‌زیستی تبدیل نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 28 مردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 28 مرداماه را بخوانید.
رقابت جذاب دو گلر آماده برای حضور فیکس در استقلال آغاز شده که به نظر می رسد تا پایان فصل نیز ادامه داشته باشد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.
شرکت آبفای تهران با اشاره به ادامه قطع و یا افت فشار آب در برخی از مناطق تهران گفت: هم اکنون مخازن تعبیه شده برای کنترل فشار آب در حال ارتفاع گیری هستند و به زودی این مشکل برطرف می شود.
وزارت نیرو اعلام کرد: امروز در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، برق ۱۷ دستگاه اجرایی در پایتخت قطع شد.
چنانچه بیمه‌شده بیکار، اشتغال مجدد خود را اعلام نکند و به‌رغم اشتغال همچنان به دریافت مقرری بیمه بیکاری ادامه دهد، باید مقرری دریافتی از زمان اشتغال را به تأمین اجتماعی برگرداند.
بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که دلیلی برای قطع همکاری با سیمونه اینزاگی وجود ندارد.
ارسلان رحیمی با اشاره به اینکه تلاش شد در زمستان سال گذشته سوخت رسانی به بخش خانگی بدون وقفه ادامه یابد گفت: سوخت رسانی به بخش نیروگاهی اصلا قطع نشد.
ناترازی برق تمام نشده و مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت مصرف را همچون گذشته ادامه داده و اجرا کنیم؛ اما اگر مشترکان خانگی همراهی کنند از این فشار کاسته می‌شود.
یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهرهنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر موردضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم جوانان ایران تصمیم گیری می‌کند.
نعمت احمدی در توییتی نوشت: از اسفند ماه ۱۴۰۰ حقوقم قطع شد تا پایان ترم به تدریس ادامه دادم.
صدراعظم آلمان می‌گوید گفت‌وگوهای تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه مودبانه است و به علت اهمیت این گفت‌وگوها همچنان به این تماس‌ها ادامه خواهد داد.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
وزیر دفاع ایتالیا می گوید کشورش در نظر دارد تا زمان آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین به ارسال کمک نظامی به کی یف ادامه دهد.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
با ادامه درگیری ها میان مسکو و کی یف، بحران تامین برق در اوکراین شکل جدی تری به خود می گیرد.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
روند قطع آب مشترکین بدمصرف تا رسیدن حجم مخازن تامین کننده آب شهر تهران به حد عادی و معادل سال‌های گذشته ادامه دارد.
درحالیکه واندا نارا در سالهای اخیر مدیریت برنامه‌های همسر سابقش را بر عهده داشت اما امروز خبر رسید که ستاره آرژانتینی او را اخراج کرده است.
رئیس‌جمهور نیکاراگوئه اعلام کرد به علت تفکر استعماری هلندی‌ها و بی‌احترامی سفیر این کشور به مردم و حاکمیت نیکاراگوئه، دیگر تمایلی به ادامه روابط سیاسی با هلند را ندارد.
در ادامه مناقشه بر سر نیروگاه اتمی زاپروژیا در جنوب اوکراین، مقامات محلی اعلام کردند در نتیجه بمباران‌ها و حملات، خطوط انتقال برق این نیروگاه به اوکراین قطع شده است.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف، برق ۱۵ مشترک اداری که طبق مصوبه ابلاغی هیئت دولت اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ