اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
آخرین تمرین بارسا قبل از بازی برابر تاتنهام در ورزشگاه موقت این تیم، المپیک مونتژوئیک خواهد بود.
آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.
ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه روز گذشته شاهد مراسم رونمایی از بازیکن ایرانی السد همراه با سه بازیکن خارجی جدید این تیم در سطح کاملا حرفه‌ای بود.
تیم پرسپولیس بهترین برنامه ممکن را در فصل جدید خواهد داشت.
تیم فوتبال لوتون تاون مهمان جدید لیگ برتر انگلستان است. ورزشگاه قدیمی این تیم یکی از مهم‌ترین سوژه‌های چند روز اخیر در فضای فوتبال انگلستان بوده.
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
کریستیانو رونالدو به ابراز خوشحالی از اولین گل خود در ورزشگاه خانگی تیم جدیدش پرداخت.
در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ضمک و النصر در ورزشگاه خانگی تیم ضمک عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند
تیم ملی ایران، اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید را به میزبانی ورزشگاه آزادی پشت سر می‌گذارد.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
حامد پاکدل می‌توانست با گرفتن یک پنالتی، ستاره تراکتور در اولین بازی خود در ورزشگاه یادگار امام لقب بگیرد.
وینگر برزیلی تیم فوتبال سپاهان اولین جلسه تمرینی خود را در تیم جدیدش در ورزشگاه نقش جهان تجربه کرد.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو اولین بازی تیم النصر را در ورزشگاه از نزدیک دید.
تیم فوتبال زیر ۱۷ساله‌های آکادمی خداداد در حالی قهرمان لیگ فوتبال مشهد شد که خداداد مثل یک مربی روی سکوهای ورزشگاه پیر تختی حرص و جوش خورد!
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربورد بزرگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم وجود دارد، ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، که در بازی بزرگ امشب مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند.
گوینده ورزشگاه خانگی پورتو پیش از شروع بازی این تیم مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی را با کلمه جدیدی معرفی کرد.
با آماده نشدن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برای میزبانی از حریفان نساجی، این تیم فصل جدید را در خارج از مازندران آغاز می‌کند.
ورزشگاه «سیروس قایقران» انزلی با عمری بیش از ۶۰ سال، یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های ایران و محل برگزاری مسابقات تیم ملوان است. با توجه به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال چهار اکیپ به صورت تمام وقت برای بازسازی، مرمت و تکمیل این پروژه بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ