اخیرا تصاویری از یک جت ناشناس در باند فرودگاه هواپیما سازی ایران منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به وضعیت جنگنده قاهر ۳۱۳، گفت: این پروژه در دو نسخه درحال ساخت است که یکی از آن‌ها هواپیمای بدون‌سرنشین است و در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود.
قهر رییس جدید خصوصی‌سازی با استقلال و پرسپولیس
قهر دوباره دقیقی؛ شمس‌آذر بدون سرمربی منتظر لیگ
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک قاره آسیا در قرن حاضر در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی می‌تواند تسلط خوبی در دنیا داشته باشد.
علی لاریجانی، از خرداد ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۹۹ رئیس مجلس شورای اسلامی بود. گرچه لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد، اما صلاحیت وی توسط شورای نگهبان رد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سفیر ساحل‌عاج در تهران با بیان اینکه قاره آفریقا در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، بر نقش مجالس دو کشور در تقویت مناسبات تاکید کرد.
دکتر بولنت اورهان تورل، رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:‌ هنگامی که برای رایزنی انتخاب شدم چنین انتظاری نداشتم؛ عمده ماموریت‌های من مربوط به امور گمرکی بود و در اروپا می‌گذشت و تجربه کار در ایران تجربه مغتنمی است که نکاتی را درباره آن عنوان خواهم کرد.
این روزنامه صهیونیستی آورده است که ایران اکنون به دنبال بازگشایی سفارتخانه های دو کشور سپس دیدار وزرای خارجه و بعد از آن دیدار سید ابراهیم رئیسی با عبدالفتاح سیسی است.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
قهر مرگبار عروس از تازه داماد
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با رئیس شورای حاکمیت سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع بر ضرورت آتش‌بس میان گروه‌های درگیر در سودان تاکید کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در کتاب خاطراتش می‌نویسد که مردم بعد از شکست در جنگ شش روزه با اسرائیل می‌پرسیدند که پس موشک‌های "قاهر" و "ظافر" کو؟ چرا عبدالناصر طبق وعده خود با آن‌ها تل‌آویو را نزد؟
کمیته ملی المپیک آفریقا به حمایت از ورزشکاران روس و بلاروس پرداخت.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه دنیای آینده در حوزه هوایی حرف‌های دیگری را هم برای گفتن دارد، تاکید کرد: در حوزه هواپیمای الکتریکی چند نمونه کار را آغاز کردیم و ظرف سال آینده آزمایش یک یا دو نمونه را آغاز می‌کنیم. البته پهپاد‌های الکتریکی ما به بلوغ کامل رسیده‌اند، ولی هواپیما‌های با سرنشین الکتریکی به برنامه‌های توسعه‌ای نیاز دارند.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم ۱۰ نوع موتور در کشور تولید کنیم.
قهر یزدانی از جشن قهرمانی جهان بخاطر حضور دبیر!
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
قهر سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی
درحالی برخی رسانه‌ها از قهر رئیس کل بانک مرکزی و عدم حضور او در ساختمان بانک مرکزی خبر داده بودند که ظهر امروز قرار است صالح آبادی تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر صمت امضا کند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
وزیر دفاع نیوزیلند اعلام کرد درخواست های کمک تسلیحاتی اوکراین از سوی این کشور قابل تامین نیست.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ