اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر مطرح هندی از حضور در مسابقات جهانی بلگراد انصراف دهد.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که روبرتو مانچینی برای عقد قراردادی سه ساله، با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق رسیده است.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است هم‌تیمی او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.
عیسی مرادی با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران سپاهان خداحافظی کرد.
عمر السوما، ستاره سوری، پس از هفت سال حضور در عربستان، چمدان‌های خود را بست و برای همیشه عربستان را ترک کرد تا به العربی قطر بپیوندد.
نساجی مازندران در دومین دیدار تدارکاتی بین‌المللی مقابل القادسیه قرار می‌گیرد.
باشگاه چلسی با خرید زمینی بزرگ در اطراف استادیوم استمفوردبریج پروژه بلندپروازانه‌اش برای نوسازی این استادیوم تاریخی را کلید زد.
دروازه‌بان جدید آلومینیوم اراک در نخستین بازی برای این تیم به میدان رفت.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید نیکلاس فولکروگ، آقای گل فصل گذشته بوندس‌لیگا، در آستانه پیوستن به بایر لورکوزن قرار دارد.
رامین رضاییان در جریان دیدار سپاهان برابر الکویت برای طلایی‌پوشان به میدان رفت.
سپاهان با جذب رضا اسدی علاوه بر انتقال یک بازیکن چند پسته یک رقیب هم برای رامین رضاییان به خدمت گرفته است.
وداع مرادی به وزنه‌برداری تیم ملی، در حالی اعلام شده است که دیگر رقیب سرشناس اما بدخلق او یعنی کیانوش رستمی در رکوردگیری اخیر تیم ملی غیبت کرد و احتمالا المپیک پاریس را از دست داده است.
آزادکار مسلمان کشتی روسیه با بیان این‌که راز موفقیت ستارگان کشتی داغستان توکل و ایمان است، گفت: به دنبال آن هستم تا در بازی‌های المپیک پاریس به رقیب جدی برای یزدانی تبدیل شوم.
ساشا زورف با برتری برابر رقیب آرژانتینی خود راهی مرحله نیمه‌نهایی فرنچ‌اوپن شد.
روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که المپیک مارسی نیز به جمع تیم های خواهان مهدی طارمی اضافه شده است.
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
"عبدالرشید سعدالله‌یف" چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک که اتحادیه جهانی کشتی لقب «تانک روس» را به او داده است، به قهرمانی رقیب آمریکایی‌اش در رقابت‌های جهانی بلگراد که در غیاب او بدست آمد، واکنش نشان داد.
نتایج درخشان المپیک مارسی در رقابت‌های این فصل فرانسه توجه بسیاری را به این باشگاه جلب کرده است.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک در مراسم معارفه خود به رقابت نزدیکی که با علی نژاد در تصدی کرسی ریاست داشت، اشاره کرد و گفت: چرا نباید از او استفاده کنیم؟!
نامزد ریاست کمیته ملی المپیک گفت: من چند ماهی مسئولیتی در ورزش کشور نداشتم و رقیب قدرتمندی مثل خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک پیش رویم بود.
قهرمان المپیک تیراندازی ایران گفت: حریفان مخصوصا در قاره اروپا خیلی خوب کار و خود را آماده می‌کنند و قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.
ختیک تسابالوف، آزادکار مطرح روسی الاصل که پیش از المپیک توکیو به تابعیت صربستان درآمد، این روز‌ها مهمان ویژه اردوی ایران است.
به دنبال انتشار برخی آگهی‌ها مبنی بر دریافت حکم تخلیه مستاجر، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی جرم است و از ضابطان قضایی خواستار برخورد با عوامل این مساله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ