براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۲ ظهر براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوای ماهشهر با شاخص ۱۵۵ و هندیجان ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (اول مردادماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه حفاری اهواز ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اصفهان- شاخص هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۳۱ تیر با میانگین ۱۵۳ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.‌
طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در آستانه وضعیت قرمز قرارگرفت.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز ۲۹ تیر برای دومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شد.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۶ تیرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
اصفهان- ۱۴ ایستگاه سنجش آلودگی هوای اصفهان قطع است و شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز بیست و ششم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اهواز - هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار گرفت.
اهواز - هوای ۶ شهر خوزستان. امروز پنجشنبه در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت.
اهواز - شاخص کیفی هوا صبح امروز هشت شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی آلودگی قرار گرفت.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» گزارش شده است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» گزارش شده است.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اهواز - شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان امروز در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۳ بهمن) در شرایط ناسالم قرار دارد.
اهواز - هوای صبح امروز دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت ولی مدارس در هیچ یک از شهرهای خوزستان تعطیل نشد.
اهواز - امروز هوای پنج شهر خوزستان آلوده است و سه شهر در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته اند.
اهواز - هوای صبح امروز سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۱۸ آذرماه) وضعیت هوای تهران با رسیدن به عدد ۱۵۵ به رنگ «قرمز» درآمده و برای همه آلوده است.
کیفیت هوای شهر تهران در پاییز امسال تاکنون ۴۴ روز در شرایط قابل قبول، ۱۷ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و دو روز بسیار ناسالم را تجربه کرده است که در مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ روز قابل قبول، ۲۱ روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم آبان در ۲ ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و در ۹ ایستگاه دیگر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز پنجم مهرماه با میانگین ۱۳۶ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
براساس نقشه آنلاین پایگاه‌ سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
براساس نقشه آنلاین پایگاه سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ