اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) هلال‌احمر، بر حمایت از اجرای طرح و تداوم و توسعه آن تاکید کرد.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان گفت: در قالب طرح بورسیه صنعتی امسال شرکت‌ها در استان‌های مختلف کشور، برای جذب ۱۵۰۰ دانشجوی مستعد درخواست خود را مطرح کرده‌اند.
منابع عراقی از برگزاری نشستی با طرف اماراتی درباره اجرای طرح راهبردی جاده توسعه عراق خبر دادند.
اجرای بیش از ۱۰۰ طرح پژوهش و فناوری در دانشگاه‎ها و بخش خصوصی با هدف توسعه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی حمایت شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای ۱۹۳ طرح مشاغل خانگی در بخش کشاورزی استان گفت: این طرح‌ها در زمینه پرورش گل و گیاهان زینتی، توسعه گلخانه و سایر موارد است.
توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی‏، از تسریع در اجرای هوشمندسازی سامانه‌های نوین آبیاری در کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در عید نوروز، گفت: در این طرح، گروه‌های جهادی به برکت نام شهیدان جریان قابل توجهی را در سطح کشور به راه انداختند.
سمنان- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح جهش تولید در ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم استان خبر داد و گفت: جهاد تسهیلات خوبی برای توسعه این نوع کشت در نظر گرفته است.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
سرپرست معاونت اجتماعی پلیس راهور از توسعه و تقویت طرح بانوان فرهنگیار ترافیک در کشور خبر داد.
مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: توسعه سیستم آبیاری نوین یک راهکار در راستای تحقق اجرای طرح الگوی کشت در کشور است.
در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی در کوهپایه‌های غربی زاگرس موسوم به «طرح گرمسیری»، برنامه گمانه‌زنی به منظور تعیین عرصه و پیشنهاد حریم تپه خلیل انجام شد.
وزیر ارتباطات در همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان با بیان اینکه پیگیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها هستیم گفت:فناوری اطلاعات سفر را تسهیل می‌کند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرای 43 طرح و پروژه برای توسعه نهال های کشت بافتی خبر داد.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ