مدتی است که تصویری از پرداخت ودیعه مسکن میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری در فضای مجازی منتشر شده است. موضوعی که مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید از آن اطلاعات دقیقی ندارد. اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌گوید ما نیازمند این بودیم مدیرانی که از شهرستان می‌آوریم یا در تهران هستند و خانه ندارند را بتوانیم مقدمات شرایط استقرارشان را فراهیم کنیم. بهترین راهی که در نظر گرفتیم این بود که برایشان وام با درصد بهره رایج در بانک‌ها بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: تیم ما در بازی سوم فینال با 70 درصد توان خود بازی کرد و برنامه‌های دفاعی را دقیق تر انجام داد.
تیم فوتبال چوکا در دیدار خانگی مقابل شهرداری همدان نتوانست از گل زده خود دفاع کند تا در پایان تن به تساوی 2 بر 2 بدهد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب، تلفن، عوارض شهرداری و شمارش‌گر‌ها و کلیه خدمات دولتی و عوارض معاف شدند.
شهریار- پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاکسپاری شد.
گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان گفت: اصلی‌ترین دلیل برد ما مقابل النفت عراق، عملکرد خوب در انتقال‌ها از دفاع به حمله بود.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.
این معابر در مناطق ۱، ۳، ۱۳ ، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهرداری تهران قرار دارند که نام شهدای هشت سال دفاع مقدس برای آن‌ها پیشنهاد شده است.
شهردار منطقه ۱۵ تهران از آغاز تخریب ۲۸ ملک ناایمن و رها شده که به نقاط بی دفاع شهری تبدیل شده بود، خبر داد.
شهردار تهران با گرامی‌داشت هفته بسیج عنوان کرد: در عرصه دفاع از ایران و وطن‌پرستی پیشروترین مجموعه، بسیج بوده و امروز هم بیش از هر زمانی احتیاج کشور به تفکر بسیجی احساس می‌شود.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوا دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: موضوعی که ناسا در مورد تشکیل ابر متان در جنوب شهر تهران مطرح کرده است؛ با توجه به منبعی که در آنجا موجود است به لحاظ منطقی این امکان وجود دارد که گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان به صورت جدی در آن منطقه وجود داشته باشد اگرچه هنوز مطالعاتی در خصوص غلظت آن وجود ندارد و نمی‌توان میزان آن را سنجید. به تازگی درخواست‌هایی از سوی شهرداری به مرکز تحقیقات آلودگی هوا ارائه شده است تا میزان غلظت متان را هم در مرکز آرادکوه که محل دفع پسماند تهران است و هم در ارتفاع آن بسنجیم.
شهردار منطقه ۱۰ از همکاری مدیریت شهری و اداره برق منطقه برای تأمین روشنایی نقاط بی دفاع در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن طی دو هفته آینده خبر داد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار «علی نظری»جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار شد، پیکر پاک این شهید راه امنیت بر روی دستان قدرشناس مردم شهیدپرور در گلزار شهدای بهشت هاجر و در کنار شهدای دفاع مقدس آرمید.شهیدنظری از شهدای مدافع امنیت است که روز چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام به هیچ وجه در فضای عمومی تهران دفن نمی‌شوند مگر آنکه شهرداری تهران تأیید کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش/ حکم اعدام برای قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار/ سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دست و دلباز را لو داد
امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ