بیماری کبد چرب غیرالکلی به یک نگرانی رو به رشد سلامت در سراسر جهان تبدیل شده است و سبک زندگی بی‌تحرک باعث افزایش چنین وضعیت خطرناکی در سلامتی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
محققان نتیجه گرفتند که تمرینات ورزشی مقاومتی به‌طور قابل توجهی علائم افسردگی را در بین بزرگسالان بدون توجه به وضعیت سلامتی، حجم کلی تمرینات ورزشی مقاومتی توصیه شده یا بهبود قابل توجهی در قدرت کاهش داد.
با بالا رفتن سن بیش از هر چیز باید تلاش کنید ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش کنید با تمرینات هوازی با شدت متوسط تا شدید و دو جلسه تمرین قدرتی (۱۵ تا ۲۰ دقیقه در هر جلسه) که همراه با یکدیگر می‌توانند طول عمر و کیفیت زندگی را افزایش دهند
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
تمرینات تیم فوتبال سپاهان از صبح امروز در مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان با حضور همه بازیکنان تیم آغاز شد.
روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، گزارش کرد نیمار تا ماه جولای (تیر) آماده نمی‌شود و تنها از این ماه است که قادر خواهد بود تمرینات کامل خود را از سر بگیرد.
معمولا افراد تصور کاملا واضحی از چیزی که می‌خواهند به‌عنوان نتیجه از تمرینات ورزشی خود به دست آورند و فرم اندامی دارند که می‌خواهند داشته باشند، اما آیا دستیابی به یک اندام ایده‌آل گزینه‌ای قابل انتخاب برای همه است؟
النی کاپوجیانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال بانوان انتخاب شد و تمرینات این تیم از پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.
تمرینات متعددی برای رفع یا کاهش درد گردن ارائه شده که هر کدام از این حرکات برای فرد مورد نظر بر اساس سن، جنس، جثه و شدت درد، طبق نظر متخصص حرکات اصلاحی تجویز می‌شود.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
ورزش کردن با معده خالی دارای فوایدی است که می‌تواند با فواید تمرینات ورزشی زمانی که قبل از ورزش بدنتان را تغذیه می‌کنید، متفاوت باشد.
تمرینات استقلال بعد از 24 ساعت تعطیلی برای بازی با مس کرمان از امروز در مجموعه ورزشی ناصر حجازی دنبال می شود.
مشکل سرمای استخر مجموعه ورزشی آزادی برای انجام تمرینات تیم ملی پاراشنا برطرف شد.
تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه اراک گفت: علم تمرین نقش مهمی در آمادگی جسمانی ایفا می‌کند. تمرینات ما مجزا از تکنیک‌ها، اصول علمی است و با مسابقه فاصله دارد. اگر مربیان برنامه‌ریزی‌ها را بر مبنای سازماندهی تمرین قرار دهند آن وقت بیشتر به هدف نزدیک هستیم.
در نگاه نخست تمرینات ورزشی عصبی نوعی تمرین بسیار پیچیده به نظر می‌رسند، اما در واقع بسیار ساده هستند. تمام حرکاتی که فرد انجام می‌دهد توسط مغز کنترل می‌شود. برای اطمینان از اینکه این دستورالعمل‌ها تا حد امکان روان و بی نقص عمل می‌کنند مربیان تمرینات عصبی در حوزه ورزش مغز را آموزش می‌دهند.
رییس انجمن شنا نابینایان و کم‌بینایان گفت: قطع شدن گاز اماکن ورزشی مشکلات زیادی را برای شناگران نابینا و کم بینا برای پیگیری تمریناتشان در استخرها ایجاد کرده و سبب شده تا فضای مشخصی برای تمرینات خود نداشته باشند.
تمرینات استقلال به خاطر دربی اینروزها در زمین مجموعه ورزشی انقلاب به طور جدی پیگیری می شود و ریکاردو ساپینتو امیدوار است، تیمش روند صعودی را در این بازی هم دنبال کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
در پی مشکلات ملی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و در تمرینات باشگاه حضور پیدا نکردند.
معاون ورزشی استقلال می گوید که مطابق آیین نامه برگزاری مسابقات، نباید محرومیت اخراج در سوپرجام، به دیدار لیگ برتر منتقل شود.
تمرینات تیم استقلال بعد از 48 ساعت تعطیلی فردا در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفته می شود.
وحید امیری که به شکل ناراحت کننده‌ای پس از مصدومیت از ناحیه کمر در ورزشگاه فولادشهر از تمرینات پرسپولیس دور شده بود امروز سرانجام با کیت ورزشی در کاظمی حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ