پائز معتقد است در تمرین تیم ملی والیبال هنوز امکان  بازی واقعی 6 به 6 وجود ندارد اما از عملکرد بازیکنان راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.
باشگاه استون‌ویلا رسما اعلام کرد پائو تورس، مدافع اسپانیایی، را از ویارئال به خدمت گرفته است.
کندری پائز، پدیده جوان چلسی، معتقد است که نباید او را با لیونل مسی مقایسه کند چون هنوز برای این کار زود است.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامید سازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند.
تیم ملی اکوادور با درخشش کندری پائز، ستاره جوان این تیم، موفق شد یک پیروزی تاریخی در جام جهانی زیر 20 سال به دست آورد.
پس از اسماعیلیون، این بار نوبت به «نازنین بنیادی» رسیده است تا با کناره‌گیری خود از این دورهمی، تو خالی بودن طبل اپوزیسیون را نمایان‌تر کند.
چیزی به نام مسیر آسان برای رسیدن به فینال جام جهانی بسکتبال وجود ندارد. این نظر پائو گاسول اسطوره اسپانیایی است که سفیر جهانی جام جهانی بسکتبال امسال است.
یک نماینده مجلس گفت: انتظار داریم زمانی که شرایط کشور از آن شرایط ملتهب پائیز فاصله گرفته است، پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند، باز شوند.
اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پائیز را در کشور دارد.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
به گفته روزنامه دولتی چاینا دیلی پس از لی ژائوشینگ و یانگ جی‌یچی، چین سومین سفیر چین در آمریکاست که به مقام وزارت رسیده است. می‌نگ پائو روزنامه خصوصی هنگ کنگ نیز متذکر شد که او جوان‌ترین وزیر چین از زمان چوئن لای است.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان الگوی کشت برای فصل پائیز در استان تهیه و تدوین شد که همراهی کشاورزان و مدیریت مسئولان لازمه اجرای آن است.
نهاد ضد جاسوسی آلمان پیش بینی برگزاری اعتراضات گسترده به افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی را در این کشور اروپایی کرده است.
این اولین جشن کانون کارگردانان سینماست که یک هیات داوری، برترین کارگردان سینما و کارگردان فیلم اول را از بین فیلم های اکران شده در سال ۹۹ تا پایان پائیز ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ