برای تقویت سطوح آهن بدن، مصرف مواد غذایی غنی از آهن مانند شکلات تلخ، تخم کدو، ماهی و گوشت قرمز بسیار توصیه می‌شود. این مواد غذایی نه تنها به پیشگیری و درمان کم خونی کمک می‌کنند، بلکه منابع مهمی از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی دیگر نیز هستند که به بهبود عمومی سلامت کمک می‌کنند. افزودن این مواد به رژیم غذایی روزانه می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت بدن داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال، غایب آبی‌پوشان در هفته نخست خواهد بود.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
در این روز‌ها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم‌ترین اقدام باید آسیب شناسی برنامه‌های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب‌های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
سید محمد موسوی به دنبال تکرار خاطرات خوش خود در لیگ ملت‌ها خواهد بود.
اشتباه در زندگی مشترک برای همه از جمله مرد و زن رخ می‌دهد و انسان عاری و دور از اشتباه نیست، اما چه اشتباهاتیست که زندگی مشترک را نابود می‌کند؟ آیا این اشتباهات زن و مرد دارد؟
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید به همراه رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با وزیر ورزش شرکت کردند.
داماش گیلان امروز در دیداری حساس در یزد مقابل شهید قندی قرار خواهد گرفت.
فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و نوجوانان، شایع‌ترین کم‌خونی تغذیه‌ای را ناشی از فقر آهن دانست و گفت: در اکثر موارد علت این بیماری، اجتناب از دادن آهن کمکی به شیرخواران است.
ستاره سابق و سرمربی کنونی تیم ملی کره جنوبی از شاخص‌ترین افراد حاضر در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا بودند.
با استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره النصر، حالا مدیریت این باشگاه در آستانه انحلال قرار دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
درگیری طولانی بین روسیه و اوکراین تبدیل به مهمترین چالش استراتژیک و جدی‌ترین تردید پیش روی جهان شده و بن‌بست زمستانی بیشتر به آتش زیرخاکستر شباهت دارد. از منظر غرب و روسیه شکست هر یک از طرفین سرآغاز اتفاقی هولناک همچون جنگ جهانی سوم و یا حمله هسته‌ای است.
آلزایمر به علت مجموعه ای از عوامل ژنتیکی، محیطی و سبک زندگی ایجاد می شود که در طول زمان بر مغز فرد اثر گذاشته و باعث تخریب سلول های مغزی می شود.
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ