از حمل بار‌های سنگین در دوران امپراتوری روم تا فراهم کردن امکان تجارت با مکان‌های دوردست؛ خرها، این حیوانات متواضع، در طول تاریخ به طرز شگفت‌انگیزی تاثیرگذار بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
برخی خبر‌ها حاکی از آن است ستاره فصل گذشته پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی و باشگاه اماراتی اتحاد کلبا قرار گرفته است.
یکی از نخستین خویشاوندان خرس‌ها کمتر شبیه گریزلی و بیشتر شبیه راکونی بود که به خرد کردن صدف حلزون علاقه داشت. این پستاندار که توسط دیرین‌شناسان Eoactos vorax نامیده شد، روشن میکند چگونه گروهی که شامل راسو‌های متعفن، راکون‌ها، خرس‌ها و حتی خوک‌های آبی می‌شود، حدود ۳۲ میلیون سال پیش با به اوج رسیدن عصر پستانداران، شروع به پیدایش کردند.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
عملکرد خرس‌ها در این آزمایش، جالب‌توجه بود و آن‌ها نشان دادند که می‌توانند با بهره‌گیری از اعداد، انتخاب‌هایشان را هدایت کنند. این به معنای این بود که خرس‌ها توانایی شمردن را دارند. وونک در این باره گفت: «از اینکه خرس‌ها چقدر سریع بر روی رایانه پاسخ سوالات را می‌دادند متعجب شدیم. آن‌ها حتی سریع‌تر از شامپانزه و گوریل‌ها، یاد می‌گرفتند.»
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
در خبر‌ها منتشر شده؛ وقتی همه از مدرسه خارج می‌شوند او هم خارج می‌شود و بعد از اینکه متوجه می‌شود لوازم‌التحریرش را در کلاس جا گذاشته به کلاس درس برمی‌گردد. برای همین مدیر مدرسه فکر می‌کند تمام بچه‌ها از مدرسه خارج شدند. زهرا هم برای اینکه خود را از مدرسه خارج کند یک صندلی زیر پایش می‌گذارد و تلاش می‌کند خود را از میان حفاظ پنجره به حیاط مدرسه برساند. همین می‌شود که سرش میان حفاظ گیر می‌کند و خفه می‌شود.
از آنجایی‌که خون این خرس‌ها به‌سرعت از بدنشان خارج می‌شود، گوشت‌شان خوش‌طعم‌تر است و طرفداران بسیاری دارد. شهردار این شهر ژاپنی می‌گوید، مصرف گوشت خرس خیلی رایج نیست، اما در اینجا گردشگران را تشویق می‌کنیم برای خرید گوشت خرس و امتحان آن، به این شهر سفر کنند.
خرس‌ها علیرغم هیکل سنگین و کف پای صافشان به طرز شگفت انگیزی چابک هستند.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
خبر‌ها حکایت از آن دارد که به تازگی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس دچار مشکل مالی شدیدی شده است.
خبر‌ها حاکی از آن است که طرح صیانت از فضای مجازی با پنهانکاری تمام در کمیسیون مشترک تصویب شده و آماده ارسال به شورای نگهبان است.
وقتی خرس‌ها خود را به پوست درختان می‌مالند، در نتیجه‌ی خراشیده شدن پوست درخت رزین‌ها و شیره‌های درخت خارج می‌شوند. این مواد به پوست و خز می‌چسبند و دربرابر آب مقاوم هستند و به عنوان دافع مؤثر کنه عمل می‌کنند.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
آنطور که از خبر‌ها مشخص است وثائق تعیین‌شده برای خبرنگاران غالبا یک‌میلیارد تومان و در برخی موارد ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. وثیقه صادرشده برای یکی از زنان فعال اجتماعی در کردستان، اما شگفت‌آور است؛ وثیقه تعیینی برای او مبلغ سه میلیارد تومان تعیین شده است.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
برای دومین سال پیاپی صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی در سامانه کدال منتشر شده است.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
خبر‌ها حاکی از آن است که کریم بنزما از مصدومیت خلاص شده و به قطر بازمی‌گردد.
پروفسور جوآنا ال. کلی، یکی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن گفت: «بسیاری از ما کاملا مجذوب این موضوع هستیم که چگونه خرس‌ها می‌توانند در طول سال وزن زیادی به دست آورند و سپس به خواب زمستانی رفته و در این دوره از همه انرژی‌ای که ذخیره کرده‌اند استفاده کنند بدون اینکه افزایش و کاهش وزن چشمگیر پس از بیدار شدن از خواب در بهار پیامد منفی برایشان داشته باشد.»
محیط بانان منطقه‌ی حفاظت شده‌ی البرز شمالی در شهرستان نوشهر تصاویری زیبا از چند گوزن و خرس در این منطقه حفاظت شده ثبت کردند.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
نتایج یک مطالعه عظیم نشان می‌دهد که قهوه‌نوش‌ها احتمالاً از بقیه ما بیشتر عمر خواهند کرد.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ