از آنجایی که تبریک روز دختر برای بسیاری از دختران اهمیت دارد پیام‌ها و کلیپ‌های مناسب برای تبریک این روز را جمع آوری کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
سخنان پادام درباره فروش خوزستان اگرچه گزنده و در تضاد با منافع ملی کشور بود، اما هشدار او بنا به نظر کارشناسان نزدیک به واقعیت بود. با این حال دولت و وزارت کار به‌جای توضیح درباره شرایط صندوق‌های بازنشستگی و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این مشکل دست به پاک کردن صورت مسئله زدند و مدیر هشداردهنده را از مقام خود برکنار کردند.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
مشترکان سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند علاوه بر ترجمه چت خصوصی، ترجمه پیام‌ها در گروه یا کانال را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. کاربران سرویس پریمیوم اکنون می‌توانند با زدن نوار ترجمه در بالای صفحه، کل چت‌ها و پیام‌های گروه‌ها و کانال‌ها را ترجمه کنند.
سنجاق کردن پیام‌ها، قابلیت خیلی مفیدی برای گروه‌های چت واتساپی است. این کمک می‌کند تمرکز روی سوژه مهمی در یک چت باقی بماند و با اضافه شدن پیام‌های جدید، این سوژه به‌دست فراموشی سپرده نشود.
اگر ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، نمایش خوانده شدن پیام‌ها، نشانگر‌های تایپ، و استفاده بدون محدودیت از کاراکتر (در مقابل محدودیت ۱۶۰ کاراکتری برای سرویس‌های پیامکی) را می‌خواهید، باید از برنامه پیام‌رسان گوگل استفاده کنید که می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌تحریم‌ها گفت: تبادل پیام‌ها از کانال‌های مختلف ادامه دارد و به قوت خودش باقی است . موضوع هسته ای نیز صرفا موضوع ایران نیست.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
اسداللهی کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد با دیدگاه‌های اسموتریچ و بن گویر پیش برود آنقدر در جامعه‌ی صهیونیستی بحران‌های داخلی پیش خواهد آمد که قادر نخواهند بود هیچ اقدام خارجی از جمله حمله به ایران را که مرتب نتانیاهو دم از آن می‌زند انجام دهند
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
میزان بازدید از پیام‌ها و پست‌های تلگرام از 1.2 میلیارد بازدید در اواسط شهریور به 2.8 میلیارد بازدید در اواسط مهر رسیده است.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر به نقطه‌ای رسیدیم که درک مشترک در موضوعات مختلف وجود دارد و این کمک می‌کند در گام‌های نهایی توافق بتوانیم با سرعت بهتر و بیشتری عمل کنیم.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای سوری با بیان این‌که تبادل پیام‌ها بین آمریکا و ایران از طریق برخی وزرای خارجه و هماهنگ کننده در حال انجام است، گفت: ایران با اتخاذ رویکردی منطقی مسیر دیپلماسی را پیگیری می‌کند.
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.
ظاهرا نا هماهنگی‌هایی در تیم مانند پرداختی و لباس و امکانات باعث ناراحتی این بازیکن شده بود و همچنین برخی پیام‌ها که او دریافت کرده بود باعث ایجاد سوتفاهم شده بود. به همین خاطر این بازیکن اقدام به خداحافظی کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۸ خرداد، در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را ستون زندگی انسان و دربردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و بر لزوم تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی به عنوان مطالبه جدی جمهوری اسلامی از دولت میزبان تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ