سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند،‌گفت: امیدوارم با تلاش مستمر شاهد حضور خودروهای ایرانی در سایر کشورها باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای حل همه این شرایط راهی نداریم به جز آن که یک آشتی ملی در سطح داخل کشور ایجاد کنیم. ما باید به یک انسجام ملی برسیم. من با هر نوع رفتار دشمن شاد کن مخالفم. اما توجه کنیم که عده‌ای مستقیما دشمن را شاد می‌کنند و عده‌ای غیرمستقیم. یعنی آن افرادی که عرصه را تنگ می‌کنند که هیچ کس در انتخابات شرکت نکند هم باید پاسخگو باشند. درست مثل این است که شخصی را به خانه‌ای دعوت کنیم که درب آن بسته است.
تنیسور برجسته روسی گفت که نگران نحوه استقبال مردم از او در گرنداسلم ویمبلدون 2023 بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: استقبالی که ما انتظار داشتیم از این طرح صورت گیرد، اتفاق نیفتاده است.
کرمان- در این ویدئو تصاویری از استقبال ویژه مردم بم از رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه را مشاهده می کنید.
در پی سفر آیت‌الله رئیسی به شهرستان بم، مردم این شهرستان از دقایق ابتدایی صبح در فرودگاه منتظر رئیس‌جمهور بودند و وی را مرد استقبال پرشور خود قرار دادند.
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال بی سابقه مردم از نمایشگاه کتاب نشان داد فرهنگ کتابخوانی تحریم شدنی نیست.
اهواز - مردم شادگان با حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور، آماده استقبال از «سید ابراهیم رئیسی» هستند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: مردم در انتخابات‌ها افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند و از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، از جمله از لیست روحانی، استقبال نخواهند کرد.
دستگاه ام ار‌ای خریداری شده متعلق به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز یزد است و گویا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در ایران است که مشابه آن در کشور فقط در مرکز قلب تهران وجود دارد.
رئیس جمهور تونس در پی اعتصابات گسترده بخش آموزشی و فقدان برخی کالاهای اساسی در این کشور، ورزای آموزش و کشاورزی را برکنار کرد.
دبیر کمیته هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام‌های بعدی را در مورد اجرای طرح کالابرگ بر می‌دارد.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
مردم مراکش در شهر رباط، پایتخت این کشور، دقایقی پیش از تیم ملی این کشور که مقام چهارم جام جهانی قطر را به دست آورد به شکلی باشکوه استقبال کردند.
بررسی‌های میدانی از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر تهران دارد و پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شده است.
سرمربی تیم فوتبال کرواسی در مراسم استقبال از تیم در بازگشت به کشور بار دیگر با مردم از ماندن مودریچ و البته ادامه مسیر موفقیت حرف زد.
خبرنگار وبگاه عربی ۲۱ که در یکی از بزرگترین دفاتر اخذ رای انتخابات پارلمانی تونس در پایتخت این کشور حضور دارد، در گزارشی از استقبال ضعیف مردم از این انتخابات خبر داد.
وزیر ارتباطات با اشاره به استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود ۲۶ میلیون، ایتا به حدود ۱۵ میلیون و بله و سروش نیز به حدود ۹ میلیون رسیده است.
مردم آلمان گویا امسال علاقه‌ای به تماشای بازی های جام جهانی ندارند و حتی از دیدار تیم ملی آلمان برابر ژاپن نیز استقبال چندانی نشد.
نشریه بیلد امروز گزارش داد که استقبال مردم آلمان از خرید پیراهن تیم ملی این کشور بسیار اندک بوده است.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس امروز در شهر «یورک» با پرتاب چند تخم‌ مرغ از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
استقبال مردم شهر قاپان از افتتاح سرکنسولگری کشورمان در استان سیونیک ارمنستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
استقبال مردم شهر قاپان از افتتاح سرکنسولگری کشورمان در استان سیونیک ارمنستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درحالی که جمعیت انتظار ویژه‌ای برای حضور حسن می‌کشید، بلافاصله پس از دیدن او روی پله برقی به طرز غیرقابل‌توصیفی به سمت او روانه شدند تا جایی که برقرار‌کنندگان نظم و امنیت فرودگاه تصمیم گرفتند بار دیگر یزدانی را به بالا برگردانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ