«این شاید در ظاهر قهرمانی به حساب نیاید، اما حقیقت آن است که بالاترین سکوی قهرمانی از آن کسی است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و حاضر نیست به هر شکلی این رژیم کودک‌کش را به رسمیت بشناسد؛ بالاترین و واقعی‌ترین سکوی قهرمانی همین است که با یک انگیزه متعالی همراه بوده و برای عصر‌ها و نسل‌ها الهام‌بخش است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد؟ مقام معظم رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی از ۷ کتاب ویژه سلامت در اربعین گفت: ارائه خدمات سلامت در بالاترین سطوح از اهداف برگزاری کنگره سلامت در اربعین است.
رئیس قوه قضائیه گفت: خیلی اوقات از طرف رئیس دیوان عالی کشور نسبت به رای صادر شده از سوی دیوان درخواست ماده ۴۷۷ می‌شود، یعنی این حکم خلاف شرع بیّن صادر شده است. چرا در دیوان عالی کشور حکم و رای خلاف شرع بیّن باید صادر شود که بعد از آن رییس دیوان عالی درخواست ماده ۴۷۷ کند؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا گفت:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر و ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
سه پایه اصلی ملوان در سه سال گذشته که درنهایت این تیم را به لیگ برتر رسانده و در بالاترین سطح مسابقات موفق به تثبیت آن شدند، در پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل تیم را تحویل رئیس مجمع دادند.
طبق اعلام مهدی تاج، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا برای پیگیری برخی موضوعات به ایران سفر می‌کند.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: محسن رضائی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود من اقتصاددان هستم و ارزش پول ایران را به بالاترین می‌رسانم و حالا که معاون اقتصادی رئیس جمهور است ارزش پول ایران به پائین‌ترین سطح خود رسیده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران بر اساس حسن نیت بالاترین سطح همکاری‌ها را با آژانس داشته است، تاکید کرد: انتظار ایران نگاه کاملاً حرفه‌ای و پرهیز از تاثیرپذیری از قدرت‌های سلطه‌گر است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق در چهار روز به صورت دقیق منابع و مصارف بودجه را بررسی کردند و در نهایت کلیات به تصویب رسید.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در حالیکه ما درگیر تامین گاز مردم هستیم قطر با جذب سرمایه خارجی و بهره گیری از میدان مشترک گازی به ثروتی دست یافته که بالاترین درآمد سرانه منطقه را دارد.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آمار شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف جهان، بر لزوم اجرای دقیق طرح‌های پیشگیری هوشمند از سوی دستگاه‌های مختلف تاکید کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی بالاترین سند برای احیا و پاسخ به حقوق مردم است و اولین حق مردم حفظ کرامت آنهاست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی بالاترین سند برای احیا و پاسخ به حقوق مردم است و اولین حق مردم حفظ کرامت آنهاست.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که رقیبی برای کسب مجدد این جایگاه نداشت، با پیام حمایت هر 47 فدراسیون کشورهای آسیایی تا سال 2027 صاحب بالاترین سمت فوتبال آسیا شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن گاهی حرکاتی انجام می‌دهد اما صرفاً در حد نمایش برای جامعه جهانی تلقی می‌شود و امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
عباس عبدی نوشت: اگر نویسنده روزنامه ایران آقای روحانی را مسوول برجام ۹۴ می‌داند، به طریق اولی باید رییس‌جمهور کنونی را نیز مسوول برجام فعلی بداند. ولی از نظر بنده هم اولی و هم کنونی در بالاترین سطح سیاسی هستند. موثقا شنیده‌ام که مسوولیت آن به آقای رییسی تفویض شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ