کشور در حالی در آستانه برگزاری انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار دارد که لیست‌های انتخاباتی به ویژه در تهران، تقریبا نهایی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس در جمع معترضان به وضع حجاب گفت: ما می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، در خیابان، مترو و .. هنجارشکنی می‌کنند را مهار کنیم.
دستیار رئیس مجلس گفت: در استارتاپ‌ها اگر تصمیم‌گیری‌ها بدون سرگردانی بود، حتی اگر یک فرد دست به هنجارشکنی می‌زد، مدیر مجموعه به دلیل اطلاع از تبعات قانونی، جلوی این اقدام هنجارشکنانه را می‌گرفت تا نتایج زحماتش به راحتی از بین نرود بنابراین قانون باید از کسب‌وکار‌ها در مقابل اقدامی که به آن‌ها آسیب بزند حفظ کند.
علی خضریان گفت: به نظرم مطرح شدن موضوع تقلب در شرایط کنونی، دلایل سیاسی دارد.
نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.
در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به استان قزوین، نماینده مجلس و استاندار این شهر در حضور عزت‌الله ضرغامی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کل دنیا فقط ایران و جیبوتی هفته‌ای یک روز تعطیل هستند گفت: در کمیسیون اجتماعی به تعطیلی جمعه و شنبه رسیدیم. وی افزود: تمام کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که تعداد تعطیلات هفته دو روز باشد. در تعطیلی شنبه نه منع عرفی داریم نه شرعی.
البته هنوز مجلس دراین‌باره که خود مجلسی‌ها که به این طرح رای داده‌اند ساعت ۶ صبح در مجلس خواهند بود چیزی نگفته‌اند، اما طبق نظر نهایی دولت و مجلس، این طرح از روز ۱۶ خرداد عملیاتی شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از امروز به بعد اسامی نمایندگانی که در رأی‌گیری‌ها مشارکت ندارند را منتشر می‌کنیم.
حسن روحانی در دیدار با وزرای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: انشاءالله برای صداوسیما و ائمه جمعه و نیروهای مسلح فرق نمی‌کند که چه دولت یا مجلسی سر کار باشد.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
حسن روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال امتحان بزرگ برای جمهوری اسلامی است. می‌بینیم انتخابات درستی برگزار می‌شود یا سلیقه سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: همانطور که قبلا در نامه‌ای تصریح کرده بودم، مجددا از کمیسیون‌های امنیت ملی؛ آموزش؛ امور داخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می‌خواهم هرچه زودتر گزارش اقدامات و نتایج بدست آمده خود درباره ماجرای دختران دانش آموز را به نمایندگان و مردم عزیز ایران، ارائه کنند.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی استفاده مقتدی صدر از عبارت «خلیح عربی» را محکوم کرد.
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
میرکاظمی پس از انتقادات قالیباف و حضور در مجلس گفت: خبر نداشتم که باید به مجلس بیایم، سخنرانی همایش را رها کردم و آمدم.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد که تصاویری از او در مسیر پیاده روی نجف به کربلا منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ