یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود، اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده که به دست همسرش به قتل رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه تصادفات و سوانح جاده‌ای یکی از دلایل اصلی درگذشت انسان‌ها محسوب می‌شوند. این حوادث، جا و مکان خاصی ندارند و هر نقطه‌ای ممکن است رخ دهند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان خبر داد.
وکیل انتخابی مهران سماک، یکی از جان باختگان بندر انزلی، از ارسال پرونده موکل خود به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم خبر داد و تاکید کرد که فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی همچنان در بازداشت است.
یکی از نمایندگان مخالف فاطمی امین وزیر اسبق صمت که به زدوبند برای آزادی یک زندانی متهم شده بود در این‌باره توضیح داد.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاهپوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.
افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
به دنبال قتل خانمی حدودا ۷۲ ساله در یکی از منازل مسکونی فاز ۸ پردیس، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
مردم روستای نرگی ارومیه این روز‌ها عزادار مرگ یکی از اهالی خیر و خوشنام روستا هستند. صاحب یک مغازه طلافروشی در ارومیه که همه اهالی او را به نیکوکاری می‌شناختند و برای همین هم بود که روز گذشته، مراسم خاکسپاری وی تبدیل به یکی از پرجمعیت‌ترین مراسم‌هایی شد که روستای نرگی به‌خود دیده بود.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: «امان‌الله شاهوزهی» از سرطایفه‌های بلوچ شهرستان زاهدان به قتل رسید.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
مراغه- جانشین انتظامی مراغه به وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل دو جوان در یکی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: عامل این نزاع و درگیری منجر به قتل دستگیر شد.
یکی از همسایه‌ها گفت: حدود ۲۰ سالی می‌شد که مقتول در خانه ویلایی قدیمی زندگی می‌کرد. در این چند سال کسی به خانه او رفت وآمد نداشت. ما احتمال می‌دادیم که او همسر و فرزندی ندارد. فقط به برخی از همسایه‌ها گفته بود که یک خواهر دارد که او هم در شهرستان زندگی می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که کتمان دخالت کی‌یِف در قتل دختر فیلسوف و متفکر برجسته روسیه، «حلقه‌ دیگری از زنجیره دروغ‌های رئیس جمهور اوکراین است.»
چند روز قبل با اعلام خبر قتل مردی جوان در یکی از روستا‌های تابعه بخش رویدر شهرستان خمیر، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مقتول با اصابت بلوک سیمانی به سرش به قتل رسیده است.
چند روز قبل با اعلام خبر قتل مردی جوان در یکی از روستا‌های تابعه بخش رویدر شهرستان خمیر، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مقتول با اصابت بلوک سیمانی به سرش به قتل رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ