غیبت سه بازیکن تاثیرگذار نساجی مازندران در شکست این تیم مقابل پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا(FEC) مشغول بررسی دادخواستی است که از این سازمان می خواهد تبلیغات سیاسی که با استفاده از هوش مصنوعی کاندیدای رقیب را تخریب می کند، قانونمند سازد.
رئیس مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر خبر داد: ۱۷۰ هکتار از اراضی تحقیقاتی حاصلخیز درجه یک و دو این مؤسسه در دو دهه اخیر برای توسعه شهری از دسترس خارج شده است.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که وعده های توخالی باعث اعتصاب و ناراحتی بازیکنان شده است گفت: در این شرایط فقط پول می تواند مشکلات این تیم را حل کند که فعلا از دست کسی کاری برنمی آید.
یاسین بونو و یوسف النصیری، دو بازیکن تیم ملی مراکش، در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری در آستانه جدایی از سویا هستند.
باشگاه النصر رقابت سختی با بارسلونا آغاز کرد.
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
فاینورد علی‌رغم حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود شکست سنگینی مقابل رُم متحمل شد و نتوانست به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.
دو گل با ضربات پنالتی و یکبار گرفتن پنالتی کافی است تا بازیکن ایرانی السیلیه را ستاره تیمش مقابل الدحیل بدانیم.
تیم فولاد خوزستان برای اولین دیدار در سال جدید در کرج به مصاف پیکان خواهد رفت.
شیوع ویروس در اردوی تیم ملی هلند باعث شده که این تیم با مشکلی جدی مواجه شد.
نشریه اماراتی از معضل عجیب فوتبال این کشور پرده برداشت.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
بیش از پنج ماه از تشدید فیلترینگ در کشور گذشته است و امیدی به رفع محدودیت‌های اینترنت نیست. دولت برای حمایت از کسب‌وکارها، پلتفرم‌های بومی را پیشنهاد داده اما شواهد نشان می‌دهد هم صاحبان کسب‌وکار هم خریداران همچنان تمایل بیشتری برای حضور در اینستاگرام فیلتر شده دارند.
لوکاس واسکز با مصدومیت از ناحیه مچ پا و میلیتائو به خاطر برخورد توپ با صورت در دیدار مقابل والنسیا مجبور به ترک زمین بازی شدند.
تیم فرهاد مجیدی در روزی که یک ضربه پنالتی را از دست داد، شکست تلخی را متحمل شد.
هافبک سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس و تیم ملی صحبت هایش را نسبت به تفکرات تاکتیکی کی روش مطرح کرد.
در روزی که ارلینگ هالند چندان آماده نبود، منچسترسیتی شکست غیرمنتظره ای را برابر برنتفورد تجربه کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء با گلی که در ثانیه های پایانی دریافت کرد، برابر عجمان شکست خورد.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
مایک تایسون، قهرمان سابق دنیای بوکس، از دلیل نشستن روی صدلی چرخ‌دار و شرایط بد جسمانی‌اش پرده برداشت.
باشگاه سلتیک که به دلیل بنرهای جنجالی هوادارانش و تمسخر ملکه و خانواده سلطنتی انگلیس از سوی یوفا جریمه شده برای اولین بار به این ماجرا واکنش نشان داد.
تیم ملی والیبال آرژانتین در یک بازی نسبتا آسان موفق شد صربستان را در سه ست پیاپی شکست دهد.
نسل یوز آسیایی که زمانی در گستره وسیعی از غرب این قاره از سوریه و عربستان تا هندوستان و ترکمنستان پراکنده بود، از ۲۰ سال پیش جز در ایران منقرض شده است. در حال حاضر زیستگاه یوزپلنگ آسیایی فقط به ایران که از ۴۸ سال پیش برنامه حفاظتی خود را برای نگهداری نسل این حیوان آغاز کرده، محدود می‌شود، به همین دلیل است که امروزه به یوز آسیایی، یوز ایرانی نیز گفته می‌شود.
جدا از هزینه بالا و شارژ هرباره آن، کاشت ناخن عوارض جدی را به دنبال دارد. برای کاشت، سطح هر ناخن به وسیله سوهان برقی آن‌قدر تراشیده می‌شود تا لایه نازکی از ناخن روی آن باقی بماند. بعضی وقت‌ها نازکی بیش از حد این لایه اجازه نمی‌دهد از ناخن طبیعی شناخته شود. این کاشت‌ها خطرناک‌ترند، چون در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌تری را برای فرد به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ