دبیر کمیسیون دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: «وقتی پزشکی فارغ‌التحصیل می‌شود، اگر به هر دلیلی نتواند وارد دوره طرح شود، یعنی اگر بگوید پدر و مادرم هر دو امسال فوت کرده‌اند و شش ماه یا یکسال وضع روحی مناسبی ندارم و نمی‌توانم وارد دوره طرح شوم، گاهی بدون ملاحظه وثیقه او را به واحد حقوقی وزارت بهداشت ارجاع می‌دهند؛ این شدت برخورد در مقابل پزشکانِ جوان یک احساس بی‌پناهی به آن‌ها می‌دهد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسور شماره 3 جهان درباره احساساتش از بازی بدون پرچم روسیه بیان کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان توانست در نهایت ماموریت خود را با صعود این تیم به سرانجام برساند.
دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
هافبک باتجربه هوادار نسبت به عملکرد تیم داوری دیدار با مس رفسنجان واکنش نشان داد.
هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
جهانگیری نوشت: متأسفانه برخی به جای پرداختن به علت اصلی مشکل و حل ریشه‌ای آن، طبق معمول دنبال محکوم کردن یکدیگر هستند. دیگر کار از این سخن‌ها و از شعار‌های بی‌پایه و اساس و وعده‌های پوچ گذشته و زمان اتخاذ تصمیم‌های سخت فرا رسیده است.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: افراد بیگناهی که دچار حادثه شدند به عنوان جانباز محسوب می‌شوند که بر اساس گزارش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا کنون ۲۴ نفر مجروح این حوادث به عنوان بیگناه شناخته شدند و ممکن است این تعداد بیشتر شوند و به ۳۵ نفر هم برسد.
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
مربی صربستان دو اشتباه غیرضرورری در خط دفاع را عامل از دست رفتن پیروزی 3-1 برابر کامرون عنوان کرد.
احساس عجیبی که نشانه کمبود ویتامین D است
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
زیدآبادی نوشت: نیرو‌های میانه طاقت تحمل فحش و ناسزا و اتهام‌های بی‌پایه و ناعادلانه را ندارند و با احساس سرخوردگی و اندوه عمیق، صحنه را ترک می‌کنند تا حامیانِ آن دو قطبِ متخاصم، آنقدر خون یکدیگر را بریزند که یک طرف‌شان به اتمام رسد! بدبختی، اما اینجاست که در سایۀ این خونریزی، ملت و کشوری چنان قربانی می‌شود که ممکن است تا قرن‌ها کمر راست نکند و یا کلاً از چرخۀ تمدن بشری خارج شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد.
امام جمعه اردبیل گفت: در یک کشته‌سازی دروغین و شایعات منتشر شده کذب، بی‌پایه و اساس از دیروز رسانه‌های غرب سعی می‌کنند تا کشته شدن یک دختر اردبیلی را به عنوان حرکت تحریک‌آمیز علم کنند در حالی که چنین حادثه‌ای در اردبیل رخ نداده و وقوع آن از پایه و بن و اساس دروغ محض است.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
«میخائیل اولیانوف»، اعلام کرد که بسیاری از نگرانی‌های کشور‌های غربی در خصوص وجود ذرات اورانیوم یافت شده در سایت‌های هسته‌ای ایران قبل از سال ۲۰۰۳ کاملاً بی‌پایه و اساس است.
مندی که به ۱۰ مورد تجاوز جنسی متهم است، خطاب به دادگاهش خود را بی‌گناه اعلام کرده و تاکید داشته که تمامی روابط به اساس رضایت دو طرف بوده و تجاوزی در کار نبوده است.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اتهام زنی های آمریکا در این زمینه که دولت سوریه برخی شهروندان آمریکایی را ربوده یا مخفی کرده، کاملا بی‌پایه و اساس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ