اورلین شوامنی پس از قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به اهمیت چمپیونزلیگ و مبارزه برای بردن آن اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از زمان بازگشت پل پوگبا به تمرینات این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.
دستورالعمل برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا اجباری به استفاده از وی ای آر در مسابقات ندارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که برای قهرمان شدن در UCL به شانس هم نیاز است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در آستانه فینال چمپیونزلیگ با انتقاد شدید از منتقدان این تیم می‌گوید حتی کسب سه‌گانه هم نمی‌تواند باعث سکوت منتقدان منچسترسیتی شود.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از تمایل همبازیانش برای کسب قهرمانی صحبت کرد.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
تقابل رئال-سیتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحنه یک دوئل شخصی بین هالند و بنزما هم هست.
نیمه نهایی چمپیونزلیگ هیچگاه تا این اندازه خاص و هیجان انگیز نبوده است.
آنتونیو محمد، مربی آرژانتینی، از لیونل مسی دفاع کرد و گفت که پی اس جی با این فرهنگ ضعیف هواداری حتی با میلیاردها هزینه نیز قهرمان چمپیونزلیگ نخواهد شد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در بازگشت به ترکیب این تیم دروازه میلان را باز کرد اما این گل هم تاثیری در حذف شاگردان اسپالتی از چمپیونزلیگ نداشت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا می‌گوید این بازی از جدال با میلان در لیگ قهرمانان هم برای ناپولی مهم‌تر است چرا که آنها را به اسکودتو نزدیک‌تر می‌‌کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی گفت تیمش در این بازی با تغییر تاکتیک حریف را غافلگیر کرده و ممکن است در چمپیونزلیگ هم غافلگیری مشابهی برای ناپولی داشته باشد.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
بایرن مونیخ باز هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ناپولی در حال حاضر بهترین تیم اروپا است و اسپالتی با این تیم می‌تواند قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.
کریستیانو دوست دارد یکی از هم تیمی های سابقش را با خود در النصر همراه کند و یکی از گزینه‌ها پپه است.
یونایتد امشب 3-0 از سد بورنموث گذشت تا در شب تساوی نیوکاسل، با این تیم هم امتیاز شود.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش در دیدار امشب مقابل اینتر شایسته پیروزی بود و از هم اکنون منتظر شب دوم چمپیونزلیگ مقابل بارساست.
میلان در حالی امشب فهرست بازیکنانش برای شرکت در رقابتهای اروپایی را تحویل می‌دهد که نام زلاتان ابراهیموویچ و تیمو باکایوکو در این فهرست دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ