آرتم دووبیک، شماره 9 خیرونا، با 20 گل بهترین گلزنان فعلی لالیگا است و جود بلینگام و روبرت لواندوفسکی در تعقیب او هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان خصوصی سازی واکنشی آرام به صحبت های علی فتح الله زاده داشت.
آرتا منهاجی پس از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول، به خیبر خرم‌آباد رفت تا همراه با این تیم برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
سیستان در حال دفن آرام آرام در زیر ماسه بادی های حاصل از خیزش ریزگردها است.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
مکس آلگری به یوونتوس به خاطر آرامش در شرایط تحت فشار، نادیده گرفتن بحث‌های داوری و گلزنی در لحظات پایانی برای کسب تساوی مقابل سویا به بازیکنانش تبریک می‌گوید.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا با صید 2 مدال طلا و 2 مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران در نوبت صبح روز سوم در سمرقند ازبکستان دنبال شد.
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 4 مدال دیگر کسب کردند
روز دوم مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا با کسب 4 مدال توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.
با کسب 2 طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا به 7 مدال رسید.
در آغاز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا، تیم ایران صاحب 4مدال شد.
فعال بازار طلا گفت: با وجود افزایش ۲۱ دلاری انس جهانی، در هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ کاهش نرخ ارز باعث ثبات قیمت انواع سکه و طلا شد.
ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده است.
آرتم زیوبا همچنان دور از تیم‌ملی روسیه است و تا زمان پایان تحریم‌های ورزشی این کشور به میدان نخواهد رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اسامی ۴۱ بازیکن را برای دیدار تدارکاتی با ایران و عراق اعلام کرد که در این لیست نام آرتم زیوبا مهاجم باتجربه روس‌ها دیده نمی‌شود.
کریم باقری پس از پیروزی تیمش با شادی بنیان دیزل را ترک کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخشی‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.
«آرتم زیوبا» مهاجم سابق تیم ملی فوتبال روسیه گفت: اگر برای بازی تدارکاتی با ایران به تیم ملی دعوت بشوم با کمال میل به تهران می‌روم!
دیگر چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده ولی شاهد فعالیت خاصی از سوی پی اس جی نیستیم.
رضا مهدوی چهره بی حاشیه داوری ایران، مرد شماره یک بازیهای جنجالی اخیر لیگ برتر بوده است.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ