محمد مهاجری؛ فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ‏جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت، لحظه شماری می‌کنند تا دولت تمام شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در فصول گذشته فوتبال ایران از جمع کادر تیم الاتحاد کلبا خداحافطی کرد.
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
گویا، اخیرا عده ای طبق عادت سنوات قبل در حال جمع آوری اظهارنظرهای افراد منتقد آقای رئیسی (اعم از نمایندگان و چهره های سیاسی) هستند و قصد دارند آنها را برای اداره اسناد شورای نگهبان ارسال کنند تا به استناد آن، صلاحیت نامزدها رد شود.
هرچه بیش‌تر به پاک کننده ربات خیره شدم رباتی که کارش را بدون خستگی، بدون زحمت و ۲۴ ساعت هفته انجام می‌داد بیش‌تر متوجه شدم که به آینده‌ای خیره شده ام که تقریبا همگان آن را انکار می‌کنند. آن آینده دنیایی است که به جای نیاز مبرم به کارگران بیش‌تر برای جبران نرخ پایین زاد و ولد، پیری جمعیت و مسائل مرتبط به کارگران بسیار کم تری نیاز خواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد کفت: دو میلیون یهودی مهاجری که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده بودند، احساس ناامنی کرده و می‌خواهند برگردند ... البته انگلیس، آلمان و فرانسه هم می‌توانند برای یهودیان مهاجر سرزمین و حکومتی تشکیل بدهند.
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
اشرافیت غربگرا چرا رویگردانی مردم از آن‌ها در انتخابات را انکار و موضوع بررسی صلاحیت‌ها را به رخ می‌کشد؟ آیا مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس به جای یک لیست، سه فهرست ارائه نکردند؟ و در انتخابات ریاست جمهوری، دو نامزد نداشتند که خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب، نهایتاً پای حمایت از عبدالناصر همتی جمع شدند؟!
گرگان- محیط بانان گلستانی با پایش روزانه و گشت های پیاده در مناطق باتلاقی خلیج گرگان دام‌های هوایی این پهنه آبی را که برای زنده گیری پرندگان مهاجر نصب شده، جمع آوری می کنند.
پدیده مهاجرت نخبگان یکی از موضوعاتی است که شاید در نگاه اول ارتباطی با جمعیت کشور نداشته باشد اما در اصل یکی از موضوعاتی است که در موضوع افزایش جمعیت بسیار حائز اهمیت است.
محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: اگر جای رئیس زندان بودم می‌آمدم روبروی شما فریاد می‌زدم: طلبکارید؟ اگر هیچ چیز این‌ها تقصیر شما نباشد، نماز نخواندنشان و بلکه فراری دادنشان از دین، تقصیر شمای امام جماعت و امام جمعه است.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است. از سویی اماراتی‌ها پس از راه‌اندازی شهر اینترنتی دبی و دبی سیلیکون واحه حالا ویزای طلایی برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته‌اند.
پس از حملات اخیر ترکیه به شمال عراق، مهاجرت دسته جمعی در بیش از ۳۵ روستای مرزی استان دهوک ، گزارش شده است.
هنوز زمان زیادی از اینکه یکی از ورزشکاران ملی‌پوش ایران به خاطر دریافت ماهانه ۵۰۰ دلار، از ایران مهاجرت کرده نمی‌گذرد. اتفاقی تلخ که می‌تواند به خوبی عمق فاجعه را نشان دهد.
اگر بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه نبود و ایشان بر برخورد منطقی و اقناعی با موضوع بدحجابی تأکید نمی‌کردند، معلوم نبود سیل خروشانی که راه افتاده بود، به کجا می‌رسید. بدحجاب‌ها شانس آوردند! که سیل خشم طبیعت، آن‌ها را فعلا از تیررس دور کرد، اما تجربه می‌گوید قرار نیست این سیل‌ها تمام شود.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ