چذابه - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت ۱.۶ میلیون زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان رسیده است.
نائب رئیس کمیسیون خدمات پارلمان عراق اعلام کرد که طی دهه نخست ماه محرم، حدود ۱۶ میلیون زائر وارد استان کربلا شدند.
تعدادی از پرستاران، از سطح پایین حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد کردند؛ به گفته‌ی پرستاران اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، به شدت ناعادلانه است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱۶ میلون نفر رسید.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از فرآوری سالانه ۱۶ میلیون تن گچ در این استان خبر داد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
شاهمیرزایی با اشاره اینکه سال گذشته ۲۷ میلیون تن محصول پتروشیمی ایران به نقاط هدف صادر شد،گفت: درآمد ارزی صنعت پتروشیمی از محل صادرات محصولات ۱۶ میلیارد دلار برآورد می شود.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن جوان زیر ۲۱ سال در تیم‌مان پیشنهاد ۱۶ میلیارد تومانی دارند در حالی که در حال حاضر قراردادشان با باشگاه نفت آبادان ۷۰ میلیون تومان است.
قیمت سکه و طلا با افت انس در بازار جهانی کاهش قیمت را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۵ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۷۸ هزار تومان رسید.
افزایش انس طلا در بازار جهانی در هفته گذشته باعث افزایش قیمت سکه امامی شده است.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با تداوم عرضه دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش نسبی بسته شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ