هافبک جوان آلومینیوم روی گل چهارم تیمش مقابل پرسپولیس تاثیرگذار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
تنیسور 20 ساله شماره یک جهان به سوء‌استفاده از نامش در عرصه بین‌المللی واکنش تندی نشان داد.
بایرن مونیخ در آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لیورپول برنده شد. در پایان بازی یک بازیکن جدید مورد توجه قرار گرفت: فرانس کراتزیگ که تنها 20 سال سن دارد.
باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ویرژیل فن‌دایک به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است.
کارلوس آلکاراس 20 ساله تنیسور شماره یک جهان در بخش مردان باقی ماند و آرینا سوبولنکوی بلاروسی نیز با پایان دادن به دوران صدرنشینی اِشویناتک لهستانی برترین تنیسور زن جهان شد.
بایرن مونیخ به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است و دومینیک کوتارسکی، دروازه‌بان 23ساله پائوک سالونیک یونان را هدف گرفته است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
تیم ملی اکوادور با درخشش کندری پائز، ستاره جوان این تیم، موفق شد یک پیروزی تاریخی در جام جهانی زیر 20 سال به دست آورد.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
قهرمانی احتمالی آرسنال بعد از حدود 20 سال باعث ایجاد یک بازار سیاه غیرقابل تصور برای بلیت بازی پایانی این تیم شده است.
فیفا به شکل رسمی میزبانی جام‌جهانی زیر 20 سال را از اندونزی گرفت.
یک فوتبالیست 21ساله ساحل عاجی در جریان مسابقه‌ای از لیگ دسته یک این کشور به زمین افتاد و بعد از مدت کوتاهی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.
آخرین پیروزی سویا در نوکمپ برابر بارسا در یک بازی لالیگا به 20 سال پیش بر می گردد.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
سعید مصطفی‌وند بازیکن باتجربه والیبال ایران در آستانه یک ناکامی عجیب قرار دارد.
عربستان با یک برنامه بلندمدت 10 تا 20 ساله به دنبال داشتن راننده و تیمی مستقل در مسابقات فرمول یک است.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
ستاره 20 ساله کشتی آزاد ایران می گوید هدف بزرگی را برای خودش در سر دارد و می خواهد به یک رکورد فوق العاده دست پیدا کند.
تیم جوانان ایران در اولین بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی زیر 20 سال در بیشکک موفق شد تیم قرقیزستان را یک بر صفر شکست دهد.
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ