تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران با کسب پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل آلمان به مقام قهرمانی رقابتهای دانش‌آموزان جهان دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
مرکز مانیتورینگ همراه اول، میزبان دانش‌آموزان مدال‌آور المپیاد مدیریت و اقتصاد بود.
از ابتدای تیرماه ثبت نام پایه هفتمی‌ها آغاز می‌شود، اما از آنجا که برای ثبت نام پایه دهم به نمرات کارنامه و نتیجه هدایت تحصیلی نیاز است، ثبت نام این دسته از دانش‌آموزان از نیمه تیر شروع می‌شود.
بررسی آمار‌های سال‌های گذشته نشان می‌دهد که گرایش به شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نزدیک به ۵۰ درصد و گرایش به شاخه نظری هم هر ساله ۵۰ درصد بوده است. در سال تحصیلی گذشته، گرایش دانش آموزان به زمینه‌های رشته فنی و حرفه‌ای رشد داشته است و گرایش به زمینه‌های شاخه کاردانش کمی افت داشته است.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری گزارش دادند: دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شرق بیت‌لحم، که رژیم صهیونیستی روز گذشته آن را تخریب کرد، با برپایی چادر کلاس‌های درسی خود را برگزار کرده‌اند.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به این که مباحث روحی و روانی و اضطراب بخش عمده این حوادث را در بردارد، گفت: نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان در همان مدرسه تریاژ شده و با درمان در محل مرخص شده‌اند و مدیریت اورژانس و صحنه بسیار مهم است.
دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس بازدید کردند.
محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم استان خوزستان به ۷۰۰ نفر خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امروز اعلام شده دانش آموزان پنج مدرسه در مشهد علائم مسمومیت دارند.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: جمهوری اسلامی مطمئناً عناصر این موضع را شناسایی و مشخص خواهد کرد و به مردم معرفی می‌کند، توان این کار در دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما وجود دارد، همانطور که سایر گروهک‌های تروریستی و خرابکار را توانستند شناسایی و دستگیر کنند این مساله هم موضوعی نیست که قابل شناسایی و دستگیری نباشد.
تبریز- گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز نیز همچون روز گذشته، دانش‌آموزان شش مدرسه از تبریز و مراغه مسموم شده‌اند.
۱۱ دانش آموز از یکی از مدارس قم، با علائم تنفسی و سوزش گلو و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند .
در‌حال‌حاضر دو هفته است که دانش‌آموزان استثنائی به مدرسه نمی‌روند و از هشت شرکت فعال در حوزه سرویس مدارس استثنائی، تنها یک شرکت متعلق به شهرداری به فعالیت خود ادامه داده و خدمات هفت شرکت دیگر کاملا تعطیل شده است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان ما در دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند و سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت.
دانش‌آموزانی که دو سال از دریافت حداقل‌های آموزش حضوری محروم بوده‌اند حالا و در مواجهه با تعطیلی‌های گاه و بیگاه با دلایل عجیب‌وغریب، بیش از قبل چالش‌های آموزشی را تجربه می‌کنند و اگر قرار بر همین منوال باشد باید فاتحه آموزش عمومی در کشور را بخوانیم.
دانش‌آموزان دختر ازدواج‌کرده می‌توانند با رعایت شئونات دانش‌آموزی و اصول اخلاقی و تربیتی با دیگر دانش‌آموزان در مدارس روزانه به تحصیل خود ادامه دهند.
بر اساس نوع مدارس شما می‌توانید مدارس ایرانی که زیرنظر سفارتخانه ایران اداره می‌شود، مدارس خصوصی یا بین‌المللی را انتخاب کنید. یکی از موسسات در مرکز تهران، مدارسی در سه شهر استانبول، آنکارا و ازمیر را پیشنهاد می‌کند. در این شرایط شما ابتدا باید شهر را انتخاب کنید.
از همان اولین روز بازگشایی مدارس تا به امروز، ویدئو‌هایی از دانش‌آموزان منتشر شد که برخی از دانش‌آموزان در حیاط و کلاس مدرسه دست به اعتراض زدند. برخی از دانش‌آموزان با دادن شعار‌های مختلف، منتقد اتفاقات اجتماعی کشور بودند.
جشن هزاران نفر میلادالنبی(ص) در کابل با حضور دانش آموزان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ