آنچه محال به نظر می‌رسید همین نزدیکی است، همین جا. "غیرممکن"، "ممکن" شده. افغانستان با صعود به جام جهانی قصه دیگری را در کشور خود سروده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فشاری که روی تیم‌ها در مقطع بدنسازی و آماده سازی قرار داشته، مدعی است هنوز نمی‌توان درباره کیفیت تیم‌ها و شانس آنها در فصل جاری نظر قطعی داد.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
اصفهان- معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نمی‌توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت چرا که معیشت افراد زیادی به آنها وابسته است.
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی با اشاره به این که سیاست جهانی برای به انزوا کشاندن ایران با شکست مواجه شده است، گفت که ایران با بهره‌بردن از چارچوب‌های مختلف چندجانبه‌گرایی از جمله از طریق عضویت در گروه بریکس و سازمان همکاری شانگ‌های از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای همکاری‌ها بهره‌مند خواهد شد.
در برابر واقعیت‌های تلخی که حتی در روز‌های دهه اول سال جدید در جهت خلاف شعار سال رخ می‌دهند و مردم آن‌ها را با تمام وجود لمس می‌کنند، نمی‌توان به توجیهات غیرموجه متوسل شد و سر‌ها را زیر برف کرد و این واقعیت‌ها را نادیده گرفت.
اصل ۲۶ قانون اساسی در خصوص نقش‌آفرینی مردم در ساختار حکمرانی و سازمان‌دهی تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرده است: «احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده آزادند، مشروط به این که اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند. هیچ‌کس را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت.»
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: با نسل جدیدی رو به رو هستیم که بعد از این اغتشاشات نشان دادند که نه تنها نوع مطالباتشان با نسل‌های گذشته بلکه نوع کنش گری آن‌ها هم متفاوت است. باید این موضوع را خوب فهمید، درک کرد و نسبت به آن برنامه داشت. مطالبه‌ای در بخشی از جامعه وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید نسبت به آن دغدغه داشت و برای دستیابی به رضایت‌مندی عمومی با این نسل به مفاهمه و اقدام مشترک رسید.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق،سازمان بنادر ودریانوردی گفت:سرمایه گذارخارجی در بنادر وجود دارد واینکه سرمایه گذاران خارجی چه کشورهایی هستندبا وجودتحریم‌ها نمی‌توان نامی از آنها آوردومحرمانه است
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
محمد میرکیانی گفت:به نظر من نمی‌توان آن‌ها را سرزنش کرد، چون به هر حال هر کشوری برای خودش اهدافی دارد. این ما هستیم که باید هوشمند و هوشیار باشیم و راه‌ها و مسیر‌ها را درست تشخیص دهیم و آنچه به عنوان محصول و کالای فرهنگی به ما عرضه می‌شود را به درستی ارزیابی کنیم.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم مردم را رها کنیم و تورم نقطه به نقطه ۵۰ درصدی را به آنها تحمیل کنیم.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
به گفته یک روانشناس؛ بسیاری از افرادی که در کودکی موردسوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند، در بزرگسالی گرایشات جنسی آن‌ها منحرف می‌شود و به آزار جنسی کودکان تمایل پیدا می‌کنند. او می‌گوید: «نمی‌توان ویژگی‌های مشترک و مشخصی را برای کودک‌آزاران پیدا کرد، اما اغلب افرادی که مرتکب این جرم شده‌اند، سابقه اعمال مجرمانه، بزهکاری و رفتار ضداجتماعی داشته‌اند، موادمخدر مصرف می‌کرده‌اند و در خانواده‌ای ازهم‌گسیخته و آشوب‌زده رشد کرده‌اند.»
صدرنشینی گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر، اصلا اتفاقی به‌دست نیامده است. آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند و حالا دیگر نمی‌توان جدی‌شان نگرفت.
دروازه‌ استقلال تنها در ۷ هفته از لیگ پنج بار باز شده تا به نظر آید آنها قادر به ارتقا و یا حتی حفظ رکورد خود در زمینه کمترین گل خورده نیستند.
این عوارض را نمی‌توان نادیده گرفت و با کرامت انسانی در تضاد ندانست. اینکه مردم با انواع مشوق‌ها و با تبلیغات بسیار پرسروصدا به عزیمت به مرز‌ها تشویق شوند و در آنجا با انواع و اقسام مشکلات و سرگردانی‌ها مواجه شوند بطوری که بدبینی نسبت به همه‌چیز تمام وجودشان را پر کند، با هیچ منطق و تدبیری منطبق نیست.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور حذف شدنی نیست؛ در حال‌حاضر، چند هزار دانش‌آموز داریم که معدل آنها ۲۰ است. نمی‌توان تمام این افراد را در آن ۱۵ درصد رشته‌های پرطرفدار جذب کنیم؛ به همین دلیل کنکور باید برگزار شود.
استیو نیکول، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که شرایط منچستریونایتد به حدی رسیده است که کسی نمی‌تواند به آنها کمک کند.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.
نماینده مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: در حال حاضر هر واحد این صندوق به اندازه ۶۵ درصد ارزش روز آن معامله می‌شود.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظارات جامعه بسیار بالا است و نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ