وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و سرمربی تیم ملی، به نهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا دست یافت. هشت قهرمانی در دوران بازیگری و یک قهرمانی در عرصه مربیگری، او را در فوتسال آسیا دست‌نیافتنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس در رده سنی زیر ۱۹ سال به نماینده ایران رسید.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ایران ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره تیمی با ۱۷ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از بازیها پایان داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان نیجریه از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین انصراف داد.
دختران وزنه‌بردار ایران در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جهان آسیا دومدال نقره و دو برنز گرفتند.
در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست یافتند و تعداد مدال های ایران در پایان ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در تپانچه جام جهانی باکو رتبه ای بهتر از پنجاه و نهمی کسب نکرد.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در تپانچه جام جهانی باکو رتبه ای بهتر از پنجاه و نهمی کسب نکرد
تنیسورهای کمتر از ۱۶ سال ایران با برتری مقابل نیوزلند به کار خود در مسابقات تنیس بیلی جین کینگ کاپ پایان دادند.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز در سه بازی برگزار شد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
شرکت ملی صنایع مس ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره وری این دوره را کسب کرد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
فراز شکری کاپیتان تیم ملی کوهستان کشورمان فرصت کسب مدال قهرمانی آسیا را از دست داد.
مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه ۱۹ شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز شد.
بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی شد.
«پی پاد» (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ