حریف تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا قهرمان این مسابقات شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
سرمربی سابق تیم ملی و سکاندار فعلی هدایت عمان، ایران را بخت اصلی قهرمانی در جام ملت های قطر می داند.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
شاگردان وحید شمسایی شکست فینال جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را در یک تورنمنت جبران کردند.
همزمان با جام اتحادیه انگلیس، همتای اسکاتلندی این جام نیز به تیم قهرمان اهدا شد.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
ستاره تیم ملی ژاپن در ادعایی عجیب تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند.
ستاره تیم ملی ژاپن در ادعایی عجیب تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند!
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
کیشر فولر مدافع کاستاریکا تبدیل به قهرمان این کشور پس از گلزنی به ژاپن شده است.
تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در بازی نهایی جام ملت ها با نتیجه 3-2 در برابر ژاپن شکست خورد و به نایب قهرمانی مسابقات رسید.
تیم جوان شده ایران نتوانست از دو قهرمانی گذشته خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا دفاع کند و مغلوب ژاپن شد.
تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت وحید شمسایی و با تغییرات زیاد و حضور بازیکنان جوان راهی شانزدهمین مسابقات جام ملت‌های آسیا شده بود در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و نائب قهرمان شد.
ژاپن با گرفتن انتقام فینال دوره قبلی جام ملت های فوتسال آسیا، برای چهارمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با همه احترامی که برای ژاپن قائل است، ابراز امیداوری کرد که تیمش با حفظ فرم پنج بازی قبلی به برد رسیده و قهرمان شود.
قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن، دو تیم پرافتخار قاره کهن مشخص می‌شود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: ایران و ژاپن به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌رسند و تیم ملی کشورمان قهرمان می‌شود.
تیم ملی والیبال چین برای دومین بار به مقام قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ