مهاجم با تجربه تراکتور تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شب تلخ شکست خانگی برابر صنعت نفت، گلزنی مهاجم فولاد جایی برای خوشحالی های آنچنانی و پشتک های نمایشی نداشت.
باشگاه بنفیکا پس از جدایی گونچالو راموس، آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا را به عنوان جایگزین او به خدمت گرفت.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
مهاجم فصل گذشته سپاهان امسال به تیمی پیوسته که آقای گل رقابت های لیگ یک فصل گذشته که رکورد گلزنی در مسابقات را شکست هم آنجاست.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
در حالی که تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان برای فصل بعد لیگ برتر زنان آماده می‌شوند، سرمربی سپاهان هنوز مشخص نشده و ستاره‌های این تیم بدون قرارداد هستند.
عملکرد هری کین در خط حمله انگلیس بار دیگر ثابت کرد که او می‌تواند در صورت جدایی از تاتنهام بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی این فصل اروپا باشد.
اودیون ایگالو بهترین گلزن الهلال در دو فصل اخیر لیگ عربستان، به همراه لوسیانو ویتو، از این تیم جدا شدند.
ایمن حسین، بازیکن تیم ملی عراق، پس از جدایی از المرخیه، به الجزیره امارات پیوست.
حامد پاکدل یکی از گزینه‌های جانشینی لوکادیا در روزهای غیبت شیخ دیاباته و جدایی لوکادیا است که هنوز پایش در این فصل به گلزنی باز نشده است.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
ارسلان مطهری پس از 267 روز موفق شد برای استقلال گلزنی کند، آن هم در شرایطی که تابستان امسال در آستانه جدایی بود.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی، خاطرات خاصی از دوران جوانی خود در ذهن دارد.
عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با ۹ گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
مربی پیکان می‌گوید تیمش پتانسیل خوبی دارد و این را در جایی که باید بروز خواهد داد.
مهاجم استقلال می‌گوید تیمش مقابل نساجی شایسته برد بوده است.
گابریل ژسوس، مهاجم جدید آرسنال، پس از زدن دو گل مقابل لسترسیتی، اعلام کرد که تنها دلیل جدایی اش از منچسترسیتی این بود که می‌خواهد زمان بیشتری برای بازی و گلزنی پیدا کند.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، تایید کرد که با جدایی کریس رونالدو، فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، اعلام کرد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گلزنی در این تیم بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.
نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری تغییر نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ