اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، اعتراف کرده است که در این تابستان فرصت انتقال به عربستان سعودی را رد کرده است.
با صحبت‌های رد و بدل شده میان علی خطیر و جواد نکونام، شرایط استقلال رو به بهبودی می‌رود؛ حالا همه قرار بر اتحاد گذاشته‌اند.
گفته می شود که اعتراض استقلال به عدم صدور مجوز حرفه ای، در کمیته استیناف نیز رد شده است.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
سرمربی وستهم فاش کرد که شانس جذب ستاره آرژانتینی را قبل از به پیوستن به سیتی داشته است.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
فیفا اعتراض فرانسه درمورد گل گریزمان را رد کرد
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
کیلیان امباپه مدعی شده که کار آسان برای او، رفتن به رئال مادرید در تابستان بوده اما دلایل رد کردن این پیشنهاد و ماندن در PSG را توضیح می دهد.
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
حسینی، استاد دانشگاه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بخشی از بدنه اجتماعی که اعتراض میکنند اعضای همین اجتماع هستند، گفت: به نظر می‌رسد در فضای تصمیم‌گیری حکومتی اشتباهی شده‌است. رنج سنی معترضان بین ۱۵ تا ۲۰ سال بوده، این رنج سنی در فضای مجازی زیست کرده و این‌ها افرادی هستند که در همین جامعه ما رشد کردند و نباید آن‌ها را در تحلیل‌ها نادیده بگیریم. / آخرین خبر
دادگاه بین المللی حکمیت ورزش اعتراض ایران به محرومیت چهار ساله از سوی فدراسیون جهانی را رد کرد و حکم به تایید آن داد.
دادگاه بین المللی حکمیت ورزش اعتراض ایران به محرومیت چهار ساله از سوی فدراسیون جهانی را رد کرد و حکم به تایید آن داد.
جورجیو کیه لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس، اعتراف کرد اشتباه کرده که پیشنهاد آرسنال را در سن 16 سالگی رد کرده است.
صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ