تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینا رودریگس، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو تصویری دیده نشده از مجموعه کفش‌های خود را منتشر کرد.
عکسی در فضای مجازی از فروزان بازیگر قبل از انقلاب منتشر شده که تاکنون دیده نشده است.
برای نخستین بار تصاویری از آیین پایان دوره ۲۹ سپاه در سال ۲۱ بهمن ۱۳۶۱با حضور میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت منتشر شده است.
در اینجا تصویری دیده‌نشده از مظفرالدین شاه و همراهانش در هنگام عبور از جاده‌ای در گیلان را ملاحظه می‌کنید. (اصل تصویر سیاه و سفید بوده و در اینجا با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده است).
اردوی ناصرالدین‌شاه در دشت لار، کوه دماوند در تصویر مشخص است.این عکس از آنتوان سوریوگین گرفته شده است./چندثانیه
«محمد باقری» (محمد افشردی) معاونت اطلاعات - عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء در سال‌های جنگ (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۷) و فرماندهی فعلی ستاد کل نیروهای مسلح
در این تصویر تاریخی می‌بینیم که مظفرالدین شاه در سفرش به اروپا با ویلهلم دوم، قیصر و آخرین امپراتور آلمان در سال ۱۲۸۰ دیدار می‌کند.
این دو تصویر جالب و منحصر به فرد که فضای داخلی سفارت بریتانیا در تهران را نشان می دهد توسط آنتوان سوریوگین در دوره قاجار به ثبت رسیده است.
کرج- تصاویر دیده نشده از لحظه لغزش زمین رودخانه کرج که ریخته شدن ۱.۶ میلیون متر مکعب صخره و سنگلاخ در بستر رودخانه در کمتر از ۲۰ دقیقه را به تصویر کشیده است.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
در 6 تصویر دیده نشده امروز می توانید وضعیت اهواز در دهه چهل یعنی 60 سال قبل را نگاه کنید.
در تصویر زیر می توانید نمایی جالب از میدان انقلاب در دهه 30 هجری شمسی را مشاهده کنید.
نخستین شناسنامه امام خمینی در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۰۴ از حوزه ۲ شهرستان خمین صادر شده است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقرر گردید، شناسنامه‏‌های کلیه اتباع ایرانی تعویض و شناسنامه ‏های جدید با آرم جمهوری اسلامی جایگزین شود. این طرح در سال ۱۳۶۶ به معرض اجرا گذاشته شد.
فارس تصاویری از شهید قاسم سلیمانی در دوران جوانی در زورخانه را منتشر کرد.
درگذشت زنده یاد خلیل عقاب باعث بازخوانی زندگی حرفه‌ای او در رسانه‌ها شده است.
این مار کوچک که از قضا سمی هم نیست، به تیره قمچه‌ماران تعلق دارد و بومی سرزمین‌های محدودی در آمریکای شمالی است.
تصویری از جراحت چشم سردار اسماعیل قاآنی در دوران دفاع مقدس و روی تخت بیمارستان که توسط خبرگزاری برنا از کانال منتسب به وی منتشر شده ببینید.
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش حسابی خبرساز شد.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا به تازگی تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی(ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید. / همشهری آنلاین
محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که علاقه بسیار زیادی به مخفی‌کاری در خصوص زندگی خصوصی‌اش دارد، اینبار در کنار همسرش دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ