منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، معتقد است قهرمانی این تیم در جام اتحادیه باعث شده که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، در آستانه بازی تیمش با منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی شیاطین سرخ در جام اتحادیه برایش تلخ بوده و نمی‌توانسته جام را در دستهای آنها تماشا کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران منتشر کرد و به آنها گفت این تازه شروع ماجراست و یونایتد در این نقطه متوقف نخواهد شد.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، با شادی اریک تن‌هاخ پس از قهرمانی این تیم در جام اتحادیه شوخی کرد.
برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
همزمان با جام اتحادیه انگلیس، همتای اسکاتلندی این جام نیز به تیم قهرمان اهدا شد.
ستاره این روزهای منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی در جام اتحادیه نتیجه مهمی است.
اریک تن هاخ بعد از فتح جام اتحادیه به هواداران یونایتد اطمینان داد که این تازه شروع کار آنهاست.
این ششمین باری است که من‌یونایتد فاتح جام اتحادیه می‌شود و پس از لیورپول که با 9 قهرمانی و منچسترسیتی با 8 قهرمانی در جایگاه سوم پرافتخارترین تیم‌‌های این تورنمنت قرار گرفتند
درحالیکه منچستریونایتد امشب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل می‌روند هواداران فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا در صورت قهرمانی یونایتد یک مدال طلا هم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید؟
او می‌خواهد اولین مربی انگلیس بعد از فصل 04-2003 باشد که یک قهرمانی در این جام را تجربه می‌کند
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۵ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ۶ نفره ایران بعنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب - رسید
حسن یزدانی در اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب روی تشک می‌رود تا با قهرمانی در این رقابت‌ها به‌احتمال فراوان از حضور در جام تختی معاف شود.
پورتو با پیروزی مقابل اسپورتینگ لیسبون در فینال جام اتحادیه پرتغال به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور به عنوان نماینده داوری برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان اروپا و جام پیروزی ترکیه دعوت کرد.
اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور به عنوان نماینده داوری برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان اروپا و جام پیروزی ترکیه دعوت کرد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند فاتح جام اتحادیه شود.
اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش قابل توجهی را در صورت قهرمانی این کشور در جام جهانی 2022 قطر برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، در نظر گرفته است.
اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد در صورت قهرمانی به هر بازیکن این تیم ۴۰۰ هزار یورو داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ