طبق مطالعات انجام شده افرادی که کمتر از ابزار‌های دیجیتالی مانند ساعت هوشمند استفاده می‌کنند دارای علائم افسردگی بیشتری هستند و از لحاظ سلامتی نمره کمتری دریافت کردند. عوامل اجتماعی و جمعیت شناختی و مرتبط با سلامت با استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های سلامت دیجیتال مرتبط هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
محققان نشان دادند که استفاده از گرافن که با روش CVD روی فولاد نرم قرار داده شده، مقاومت در برابر خوردگی را در فولاد افزایش می‌دهد.
این سیستم جدید از یک الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می‌کند که با استفاده از داده‌های بیمارستانی از موارد کووید-۱۹ آموزش داده شده است و از داده‌های بیومتریک حاصل از پوشیدنی‌های درجه یک تجاری استفاده می‌کند.
نتایج تازه‌ترین مطالعات دانشمندان برزیلی نشان می‌دهد نوجوانانی که بیش از سه ساعت در روز از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بیشتر از کمر درد رنج می‌برند.
دستگاه جدید مچ بند می‌تواند تروپونین را بدون گرفتن نمونه خون اندازه گیری کند. این دستگاه مانند ساعت هوشمند بر روی مچ قرار می‌گیرد و از نور مادون قرمز در سراسر لایه‌های پوست (از طریق پوست) برای تشخیص تروپونین در سیستم خون استفاده می‌کند.
تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده بیشتر از روشنایی روز می‌تواند اثرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. پژوهشی که ۲۰۱۶ در فنلاند انجام شد، نشان داد که نرخ سکته قلبی طی دو روز پس از تغییر ساعت، هشت درصد افزایش می‌یابد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
هنگامی که گوشی هوشمند خود را با استفاده از درگاه USB رایانه شارژ می‌کنید، سرعت شارژ آن بسیار کندتر از زمانی است که به پریز دیواری وصل شده باشد. بنابراین، هنگامی که می‌خواهید گوشی هوشمند خود را به سرعت شارژ کنید، به سادگی آن را با استفاده از آداپتور مناسب به یک پریز دیواری وصل کنید.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
کریس رونالدو و جورجینا رودریگس برای حضورشان در عربستان از ساعت‌های گران قیمت و لوکس استفاده کردند.
استفاده از سلاح هسته‌ای، تغییرات اقلیمی و تهدیدات زیستی از جمله ویروس کرونا از عوامل تاثیرگذار در تعیین زمان این ساعت هستند.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.
استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
شرکت اپل از تولید نوعی قفل درب خبر داده که باز و بسته کردن آن با استفاده از آیفون یا ساعت اپل انجام می‌شود.
شرکت اپل از تولید نوعی قفل درب خبر داده که باز و بسته کردن آن با استفاده از آیفون یا ساعت اپل انجام می‌شود.
ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.
محصولی ایران ساخت در حوزه محصولات همگرا با استفاده از هوش مصنوعی توانسته ارزیابی اسپرم را به صورت خانگی و بر روی تلفن‌های هوشمند ممکن کند.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.
متا آزمایش برنامه رسمی واتساپ بتا برای ویندوز را به پایان رسانده است و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس گرفته است. ویژگی اصلی این نسخه این است که استفاده از آن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن واتساپ گوشی هوشمند ندارد.
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.
دولت انگلیس به زودی از ساعت های هوشمند برای رصد مهاجرانی که به جرائم  محکوم شده اند، استفاده می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ