رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از افزایش ۳۸.۵ درصدی سطح واکسیناسیون دام و طیور با همکاری جهاد دامپزشکی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این استان با واکسیناسیون ۲۴۵ هزار و ۷۷۳ راس دام سبک و ۷۷۲ راس دام سنگین در طرح جهادی دامپزشکی کشور طی سه روز رکوردشکنی کرد.
امروز همان طیفی که واکسیناسیون کرونا را به برجام و FATF گره زد و در ادامه تولید واکسن ایرانی کرونا را مسخره می‌کرد، در پی همسو‌سازی مسیر هنجارشکنی در مسئله حجاب است. امروز همان جریان سیاسی که به نساختن مسکن برای مردم افتخار می‌کرد، با دفاع از هنجارشکنی در مسئله حجاب، برای معیشت مردم اشک تمساح می‌ریزد. امروز همان طیفی که خودکفایی در کشاورزی را مزخرف می‌نامید، با دفاع از بی‌حجابی، مدعی است که حرف مردم را می‌زند.
عضو شورای شهر تهران از واکسیناسیون و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و ولگرد در تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهرانا ز افتتاح مرکز نگهداری و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب در تهران خبر داد و گفت: به افرادی که خواستار نگهداری از سگ‌ها هستند واگذاری صورت می‌گیرد.
ستاره صربستانی تنیس جهان به دلیل نداشتن واکسیناسیون از حضور در آمریکا منع شد.
ستاره صربستانی تنیس جهان به دلیل نداشتن واکسیناسیون از حضور در آمریکا منع شد.
مشاور معاون وزیر در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: در رزمایش جهاد دامپزشکی خدماتی همچون واکسیناسیون رایگان، سمپاشی اماکن دامی و... به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد.
حسینی در خصوص واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی زیر ۱۵ سال گفت: در مرزها از کسانی که عفونت‌های حاد تنفسی دارند، نمونه گرفته می‌شود؛ اگر کرونا داشته باشند، قبل از ورود بازگردانده می‌شوند.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
واکسیناسیون دام عشایر درخراسان شمالی
مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
دکتر آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا به مقاومت برخی آمریکاییها دربرابر واکسیناسیون واکنش نشان داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی جدید با توجه به همه‌گیری کرونا گفت: تا پایان سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده بودند و اکنون موضوع واکسیناسیون اجباری نیست و اختیاری است. اما توصیه می‌کنیم به همه‌ی دانش آموزان که دز یادآور را تزریق کنند.
معاون درمان ستاد کرونا درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان تهران نیز بیان کرد: شرایط خوب است و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و افراد بالای ۵۰ سال استقبال خوبی از واکسیناسیون داشتند و اکثر مردم دز چهارم را تزریق کرده‌اند و درواقع می‌توان گفت استقبال از دز‌های یادآور واکسن در تهران مطلوب بوده است.
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا را قانع کننده دانستند.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.
رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت گفت: از زمان ورود HPV به بدن تا بروز سرطان حدود دو دهه زمان می‌برد؛ اما این به آن معنا نیست که تمام افرادی که به عفونت HPV مبتلا شوند قرار است با سرطان دست و پنجه نرم کنند.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ