بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
مک پروی جدید اپل با تراشه قدرتمند M۲ اولترا و قیمت ۷۰۰۰ هزار دلار (حدود ۳۵۰ میلیون تومان)، از هفته آتی در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.
قیمت سکه و طلا امروز نیز نسبت به دیروز با افت نزدیک به ۴۰۰ هزار تومانی همراه است و به کانال ۳۰ میلیون تومان رسیده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
بررسی بازار اجاره مسکن در تهران حاکی از آن است که رهن یک واحد ۱۷۰ متری در چیذر ۳.۵ میلیارد و رهن آپارتمان ۸۵ متری در فرهنگسرای خاتم ۳۵۰ میلیون تومان است.
در آخرین روز هفته، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
بازار اجاره بهای مسکن در آخرین روز از دومین هفته آخرین ماه پاییز قیمت اجاره بها در مرکز شهر متغییر بوده است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ۴۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود که ۳۵۰ میلیون تومان آن با نرخ ۹درصد و ۱۵۰ میلیون آن با نرخ ۱۸ درصد خواهد بود.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ