بر اساس گزارش مرکز آمار ایران قیمت گوجه فرنگی ۱۶.۶ و قیمت پیاز ۱۵.۵ درصد در آبان نسبت به مهر افزایش قیمت داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهش پرداخت الکترونیک سپهر در پنج مؤلفه شاپرک
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد و گفت: به زودی شاهد جهش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش خواهیم بود.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، ظرفیت تولید نفت از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزاربشکه فعلی به ۴ میلیون و ۴۵۰هزار بشکه درپایان این برنامه می‌رسد که از جهشی ۱۶ درصدی درظرفیت تولید نفت ایران حکایت دارد.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از ۲۲ هزار واحد صعود کرده است.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده زمینه سازی وتسهیل دسترسی به مسکن مناسب به ویژه برای فاقدین مسکن در راستای ارتقای کمی وکیفی سکونت،وزارت راه وشهرسازی در اجرای جهش تولید گیرد
سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای ۱۰ محصول استان برنامه‌ریزی شده است.
اقتصاد چین درکتاب خیزش فناورانه وجهش اقتصادی از منظر«جهش اقتصادی» بررسی می‌شود؛ جهش اقتصادی به معنای از بین بردن شکاف میان اقتصادکشورهای عقب‌تر، مانند چین، و کشورهای پیشگامی، مانند آمریکاست.
یک کارشناس اقتصادی گفت: برای جهش تولید مسکن باید بخش خصوصی وارد بازار ساخت و ساز شود.
شاخص کل بورس امروز بر خلاف برخی از پیش بینی ها با جهش فوق العاده ای همراه شد.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت و تحت تاثیر تصمیم اوپک پلاس برای کاهش هدف تولید و کاهش ذخایر آمریکا، سومین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:برای اولین بار واحدهای مسکونی بامساحت کمتر از ۵۰ مترمربع که امکان تجمیع ندارند می‌توانند پروانه ساختمانی دریافت کنند.
استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و این رقابت بین این تیم و دیگر تیم های مدعی یعنی سپاهان و پرسپولیس را در هفته های پایانی جذاب تر خواهد کرد.
جهش ایران در تولید و کیفیت مواد اولیه صنایع چوبی
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
انس طلا در هفته گذشته توانست با جهش ۳ درصدی وارد کانال ۱۹۰۰ دلار شود.
بورس در معاملات امروز با جهش ۴۱ هزار واحدی توانست از سد مقاومت ها بگذرد.
جهش ۵پله‌ای تراکتور با اولین پیروزی خمز
سایپا و پارس جنوبی جم هم توانستند حریفان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به توقف فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد با 25 امتیاز و به لطف تفاضل گل در ‌رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتن
روزنامه نیویورک تایمز نوشته است پنتاگون تصمیم دارد خرید‌ها از سازندگان تسلیحات را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. براساس گزارش این روزنامه، بودجه ارتش برای خرید موشک‌های جدید حدود ۵۵ درصد افزایش خواهد یافت. نیروی دریایی نیز برای خرید تسلیحات موردنیاز خود ۴۷ درصد بیشتر از سال گذشته بودجه خواهد گرفت.
سود خالص بانک ملت با جهش حدود سه برابری از مبلغ ۳۰.۹۰۵ میلیارد ریال در پایان شهریورماه سال گذشته به رقمی بالغ بر ۱۱۵.۶۹۲ میلیارد ریال در پایان نیمه اول سال جاری رسید.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (۱۶) قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ