هواداران برزیل شب گذشته بنرهای بزرگ و تماشایی را برای حمایت از پله، اسطوره فوتبال این کشور، به ورزشگاه برده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار بنرهای دعوت از هواداران در معابر شهری در صدد است تا در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف نساجی برود.
خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
یان رایت، اسطوره فوتبال انگلیس، از بنرهای هواداران در پیروزی ۱-۰ تیم ملی انگلیس مقابل هائیتی در جام جهانی زنان انتقاد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با دیدن بنرهای نخستین تمرین آبی ها با حضور جواد نکونام یاد سریال قهوه تلخ افتاده است!
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شد. / خبرگزاری دانشجو
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شده که بازتاب گسترده ای داشته است.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
وزیری در اینباره نوشت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنرهای حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب “محمد ص” جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تعطیلی تمامی بناهای تاریخی استان اصفهان در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به حجاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
تصاویری از بنرهای سطح شهر تهران در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به جچاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری ایمان رزاقی راد در جلسه یکشنبه اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
بنرهای «سپاه؛ افتخار ملت» در محل سفارت‌خانه‌های کشورهای اروپایی در تهران نصب شده است.
در سومین سالروز ترور حاج قاسم سلیمانی در مقابل تعدادی از سفارت خانه‌های کشورهای متحد نظامی ایالات متحده آمریکا و عضو ناتو بنرهایی با شعار "انتقام می‌گیریم" نصب شده است.
بنرهای نصب شده در مجتمع مهر و ماه بعد از رفع پلمپ که ناشی از عدم رعایت حجاب بود
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
شهرداری تهران بنرهای عجیبی در اطراف سفارت انگلیس در تهران نصب کرده است.
باشگاه سلتیک که به دلیل بنرهای جنجالی هوادارانش و تمسخر ملکه و خانواده سلطنتی انگلیس از سوی یوفا جریمه شده برای اولین بار به این ماجرا واکنش نشان داد.
طبیعتگردان مدعی حفظ محیط زیست با ترغیب اینفلوئنسرهای سفر موجب تخریب حوضچه‌های آهکی آبشار اسکلیم در سوادکوه شده‌اند و از بنرهای هشداردهنده به عنوان زیرانداز استفاده می‌کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ