سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه صنایع برای دریافت برق به ۳ گروه تقسیم شدند، گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
بندرترکمن-رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ ترکمن از تحویل ۲ بهله پرنده شکاری نابالغ به محیط زیست بندرترکمن خبر داد.
کرمان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از تحویل یک راس بره جبیر به کلانتری مرکزی شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تحویل یک قلاده روباه توسط شهروندان به محیط زیست شهرستان ری خبر داد.
دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.
کلیه تعهدات بانک مرکزی در خصوص اوراق سلف سکه مرکزی به صورت فیزیکی تسویه می شود.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
رسانه‌ها از تحویل سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی آمریکا، هلند و آلمان به اوکراین خبر می‌دهند.
وزارت خارجه قزاقستان تحویل سفارت افغانستان در این کشور به طالبان را تأیید کرد.
وزیر صمت گفت: تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ با قیمت روز است اما این افراد که در نوبت امسال نیستند می‌توانند انتخاب خود را به موارد دیگر تغییر دهند.
سخنگوی وزارت صمت از تحویل ۲۵۰ هزار خودرو به متقاضیان سامانه یکپارچه در اردیبهشت و خرداد خبر داد.
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
۹۷ فقره سند مالکیت در راستای طرح جهش ملی مسکن با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل شد.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ